“In ceea ce priveste culoarea parului, exista clar o tendinta anti-stralucire, anti-glam”, ne explica Josh Wood, directorul global de creatie pentru Wella. “Aceasta tendinta este o reactie emotionala impotriva perioadei in care, folosirea culorii in abundenta era considerata o sfidare. ”
Evidenta fortei aceastei tendinte aflata in contrast cu tot ceea este natural, este subliniata prin repozitionarea culorilor indraznete, expresive, drept accesorii de moda – de la roscatul indraznet din show-ul Mulberry, pana la nuantele dramatice de brunet si alb din prezentarile Chanel si Balenciaga. Chiar si blondul se reinventeaza, dorindu-se a fi mai putin natural.
“Tine de zona fantasticului, este aproape ireal”, spune Josh referindu-se la nuantele metalice de blond regasite in show-ul Givenchy. “Nu se vrea a fi expresiv” spune el, referindu-se la o noua era a auto-exprimarii, in care depasim trasaturile evidente ale luxului. “Pe termen lung, totul se refera la culori personalizate si la individualitate”.
Informatii si fotografii oferite de P&G Beauty