Anul trecut incepusera sa se manifeste primele reactii timide impotriva uniformizarii promovate de catre industria frumusetii. Iata ca, anul acesta producatorii, consumatorii de moda si editorii de la revistele de moda si de femei au declarat parca razboi, modului bolnav in care eram invatati sa vedem lumea, de cateva decenii incoace (prima versiune a Photoshop a fost lansata in anul 1990).
Anul acesta, celebra revista pentru femei Marie Claire a imbratisat doua astfel de campanii, spunand “No, airbrush!”, adica "nu, retusarii digitale a imaginilor": in Marie Claire Australia - ianuarie 2010, fosta miss Univers Jennifer Hawkins a pozat intr-un pictorial needitat si mai recent, in Marie Claire Franta, actrita Louise Bourgoin a acceptat de asemenea sa participle la o campanie impotriva “falsului”. Cu putin timp in urma si Britney Spears a fost de acord sa dea publicitatii imagini dintr-o campanie pentru brandul Candies, inainte si dupa ce acestea au fost ajustate digital.
Editorul revistei Marie Claire Australia spune ca, in urma unui sondaj de opinie care a avut 5500 de respondente, a aflat ca doar 12% dintre femei se simt bine cu propriul corp, cu propria imagine. Tu esti multumita de felul in care arati?
Foto: Shutterstok
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri