Cristina Grama, castigatoarea titlului de Personalitatea anului 2010 in coafura decernat la Paris de Intercoiffure Mondial, a prezentat sambata, in cadrul unui nou eveniment inedit al atelierului de creatie FASON, noile tendinte in hair design pentru anul 2011.
„Cuvintele cheie pentru anul 2011 sunt: iubire, armonie, echilibru si feminitate. Anul ce urmeaza va fi dominat de patru trend-uri importante: PASHONISTA, GLAMAZON, LUMINA si POLARIS. ˮ, a explicat Cristina.
PASHONISTA, fuziune intre cuvintele pasional si fashion, este trendul ce recreaza stilul feminin, o poveste dominata de culoarea rosu, in toate nuantele sale. Forma parului este fluida, lungimea fiind medie si lunga, iar valurile de culori rosu-violet pot fi combinate cu aramiu si frez. Vestimentatia urmareste linia corpului, rafinamentul si stilul fiind puse in valoare de accentele de bej nude.
GLAMAZON reprezinta calatoria amazoanei in mediul urban. Cuvintele de baza sunt frumusetea naturala, iar culoarea predominanta a parului este cea inspirata de pamant. Pe parul lung si mediu, strat dupa strat, se intrepatrund irizatii de maro, reci si calde, innobilate de accente de inspiratie high-tech, foarte moderne. Totul este finalizat de un styling cu texturi neobisnuite, impletituri si volume neasteptate, suvite libere si rebele, dar si zone plate si ferme. Elementele de inspiratie tribala se imbina cu elemente futuriste, rezultand astfel combinatii spectaculoase. Vestimentatia merge pe tricotaje, piele, blana, franjuri, ciucuri si aplicatii metalice.
In cazul trendului LUMINA, cuvantul cheie este „metal”. Culorile metalice, argintiul si auriul se reflecta pe par in nuante de roze, bej si gri. Vorbim despre pasteluri in combinatii creative, forme futuriste, pe par scurt si mediu, dar care pastreaza o forma plina, ovala in partea din fata si foarte fluida in partea din spate. Vestimentatia este dominata si ea de culori metalice, argintiu si auriu, iar, ca noutate, soldurile sunt mai pronuntate decat umerii, forma fiind asemanata cu litera X.
POLARIS este un trend cu mesaj, ce trage un semnal de alarma asupra schimbarilor de temperatura si echilibru. Culorile sunt monocrome, formele sunt simetrice, iar combinatia de cuvinte cheie este new-kraft, noua arta a mestesugului. Culoarea este construita pe forma, pornind de la o baza inchisa, un negru compus, si trecand apoi, prin intermediul unui degrade gri, catre o zona de alb. In ceea ce priveste vestimentatia, predomina negrul, cu diferite texturi: dantela, catifea, matase. Desi pare un trend dur, liniile urmeaza forma corpului si scot in evidenta feminitatea intr-un mod sofisticat, elegant si subtil.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri