Cercetarile arata ca problemele cauzate de aspectul parului sunt o sursa frecventa de anxietate pentru multi oameni, atat in plan personal cat si profesional. 88% dintre femei indica aspectul parului drept un factor important care le influenteaza buna-dispozitie si increderea in ele insele.
Concluzia este intarita de un studiu realizat in anul 2000 de catre Marianne LaFrance, in cadrul Universitatii Yale, care a dovedit faptul ca o zi in care aspectul parului nu este cel dorit (asa-numita “bad-hair-day”) poate duce la scaderea increderii si la cresterea nesigurantei sociale.
Cercetarile recente in domeniul produselor de ingrijire a parului indica faptul ca obtinerea unei imbunatatiri semnificative a calitatii parului depinde de aplicarea unui tratament complet de ingrijire, care sa includa atat produse utilizate pentru spalare – sampoane si balsamuri – cat si tratamente aplicate dupa spalare.
Informatii oferite de P&G Beauty
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri