Educația de mediu este probabil una dintre cele mai importante aspecte când vine vorba de sustenabilitate. Oamenii au început să devină tot mai conștienți de faptul că fiecare gest contează și că sunt și ei direct responsabili de protejarea mediului înconjurător. Totuși, au în continuare mai multe așteptări de la companii și organizații publice să ia atitudine în direcția aceasta.
Companiile la rândul lor au înțeles că trebuie să se implice mult mai mult și că este nevoie de acțiuni constante, care să se deruleze pe o perioadă mai lungă de timp, ideal să fie integrate în modelul de business, pentru a avea impact și a fi cu adevărat relevante. Cu atât mai mult cu cât 60% dintre consumatori nu au încredere că de fapt comunicarea companiilor reflectă realitatea, conform studiilor realizate de Uniunea Europeană.
Anul acesta, membrii juriului care au analizat proiectele înscrise sunt Ramona Jurubiță – Country Managing Partner KPMG, Andreea Mitiriță – Partener Consultanță Fiscală, PwC, Marius Brînzea – Director Strategie Reciclad’or, Raluca Popa – Partener Taxe, EY România, Sorin Elisei– Director Consultanță, Deloitte România, liderul practicii de sustenabilitate, Florin Stoican– președinte Asociațiile Kogayon și Parcul Național Văcărești.
O inițiativă a publicației Green Report, lider de 15 ani pe teme de mediu și sustenabilitate, pentru al treilea an consecutiv, Gala Green Report premiază excelența și recunoaște cele mai importante proiecte din domeniul sustenabilității, atât din sectorul privat, cât și din cel public.
Despre Green Report:
De 17 ani o publicație de mediu, Green Report a organizat aproape 50 conferințe pe probleme de mediu aflate pe agenda publica și este într-o căutare permanentă de soluții alături de cei mai relevanți oameni care pot face o diferența lucrând împreună: autorități, manageri, antreprenori, ONG-uri, experți.
Audiența Green Report include comisari europeni, autorități centrale și locale, reprezentanți la cel mai înalt nivel din mediul de afaceri, experți în mediu, asociații patronale, top ONG-uri de profil și mediul academic.
Parteneri: British Romanian Chamber of Commerce, Coalitia pentru Economie Circulara, Confederatia Patronala Concordia, Foreign Investors Council, Camera de Comert și Industrie Româno-Germană
Parteneri media: Radio România Actualități, RFI România, Revista Biz, www.radio-econatura.ro , www.green-report.ro, www.wall-street.ro , www.retail.ro , www.start-up.ro , www.9am.ro , www.revista-piata.ro , www.spotmedia.ro , www.revistacariere.ro , www.qmagazine.ro, www.nineoclock.ro.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri