Fiecare dintre noi a fost pus la un moment dat in postura de a se confrunta cu probleme. Nu intotdeuna le cautam noi pe ele, ci ele ne cauta pe noi. Si indiferent de natura lor: personala, profesionala sau de relationare sociala, a trebuit sa facem apel la toate armele de batalie de care dispunem. In momentele de criza am constat ca fiecare dintre noi actioneaza in mod diferit in fata problemelor. Atitudinea in fata problemelor variaza la om la om: unii dintre noi ne plangem de mila, altii prefera sa apuce taurul de coarne si sa se confrunte direct cu problemele, altora le place sa amane rezolvarea problemelor, pentru unii probleme sunt precum o boala grea si prefera sa ramana sanantosi, evitandu-le. Unii prefera sa-si rezolve singuri problemele, altii nu se pot descurca fara a apela la ajutorul celui din jur. Cert e ca suntem diferiti si avem reactii diferite. Iata care sunt principalele tipuri de atitudini pe care le abordam atunci cand ne confruntam cu probleme. Tu ce fel de atitudine ai?
Atitudinea strutului – Problemele ma depasesc!
Atitudinea strutului este atitudinea pe care o o abordeaza cei care se confrunta cu probleme noi, altele decat cele cu care au fost obisnuiti pana acum. Cel care adopta atitudinea strutului incerca sa-si inece problemele, uitand sa le mai dea si un colac de salvare. Numai ca acestea reusesc sa pluteasca singure de-a lungul apei... Pentru astfel de persoane cu siguranta viata nu are forma unei ape limpezi si linistite. Atunci cand au o problema, incerca prin mijloacele proprii sa o rezolve. Daca nu reusesc prima oara sa o rezolve, mai incerca o data. Nu reusesc nici a doua oara, iar incerca. In final, dupa repetari succesive, apare tendinta de renuntare.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural