Datorita tehnologiei de care beneficiem azi este foarte usor sa demaram procesul de branding personal. Iata cateva metode prin care oricine isi poate crea brandul personal:
Alegerea brandului personal
Multi oameni decid sa isi creeze un brand personal dar nu iau in calcul o multime de aspecte si, de cele mai multe ori, dau gres sau nu transmit ceea ce si-ar fi dorit de fapt. Alegerea unui brand personal nu este o decizie usoara pentru ca trebuie sa luam in calcul ceea imaginea pe care dorim sa o avem in fata celorlalti de aici inainte: o persoana plina de umor, un doctor de succes, o persoana creativa, un familist convins etc. Brandul personal trebuie sa incorporeze imaginea unei persoane despre sine dar si imaginea pe care cei din jur o au, felul in care ei o percep.
Crearea unui brand personal
In prezent exista o sumedenie de materiale si unelte virtuale care ne ajuta sa ne indeplinim misiunea: crearea unui brand personal. Iata cateva dintre ele:
Retele de socializare
In prezent, retelele de socializare sunt uneala potrivita pentru absolut orice. Multi spun ca daca nu faci parte din aceasta lume virtuala, nu existi. Este o afirmatie dura dar care are un sambure de adevar. Pagina personala de pe o retea de socializare exprima foarte multe lucruri despre o persoana: grija fata de imaginea sa, preferintele sale in materie de cultura, oameni etc., abilitatile si inclinatiile pe care le are si gradul de interes fata de ceea ce se intampla in jurul sau. Cu ajutorul retelelor de socializare oamenii si companiile pot fi urmarite in derularea programelor lor, in dezvoltarea lor etc. Este un mediu perfect pentru a mentine legaturile cu oamenii si pentru a cunoaste noi oportunitati.
Cartile de vizita
Oricine ar trebui sa aiba o carte de vizita indiferent de pozitia pe care o ocupa in societate sau in campul de munca. Cartile de vizita pot spune multe lucruri despre o persoana. Creativii ies mereu in evidenta prin culorile nebunesti, prin designul original etc., iar un om de afaceri va dori sa aiba o carte de vizita sobra, impunatoare, curata si creata dintr-o hartie scumpa. Da, cartile de vizita sunt o bucatica din brandul personal.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri