Un reporter al un reporter al The New York Time Magazine face dezvaluiri incendiare.
Dependenta de junk food, de la chipsuri pana la bauturi carbogazoase sau semi-preparate nu e o intamplare, spune acesta, dupa ce a facut investigatii serioase. Marii producatori ai industriei stiu exact ce ne place si au echipe de cercetare bine instruite care sa descopere exact produsele ce ne vor face sa dorim mai mult.
Michael Moss, castigator al unui premiul Pulitzer, a sapat adanc in istoria industriei producatoare de junk food. In cartea sa “Salt Sugar Fat: How the Food Giants Hooked Us” , ce va fi lansata in luna martie, dezvaluie care sunt trucurile pe care gigantii industriei le folosesc asupra consumatorilor pentru a vinde tone de produse sarate sau dulci.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET
Foto homepage: Sxc.hu
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri