Comunicat de presa
Campania Jucariilor de Plus a sustinut copiii din intreaga lume inca din 2003, iar fundatia caritabila IKEA Foundation a donat 57 milioane de Euro catre UNICEF si Salvati Copiii, ajutand peste 10 milioane de copii din 45 de tari sa aiba acces la educatie si, prin asta, sa aiba sansa unui bun inceput in viata. In Romania, campania Soft Toys a inceput in 2010 si este la a treia editie.
In Romania, in anul 2010, au fost vandute 57.369 de jucarii in valoare de 80.387 euro, care au fost utilizati la finantarea unui proiect implementat de UNICEF. Incepand cu 2011, au fost sprijinite proiecte ale organizatiei Salvati Copiii. In primul an, au fost vandute 56.405 de jucarii, iar in anul 2012, numarul total de jucarii vandute a ajuns la 48.171.
Anul acesta, campania se desfasoara in perioada 3 noiembrie 2013 – 4 ianuarie 2014, iar pentru fiecare jucarie de plus sau carte de povesti cumparate, IKEA Foundation doneaza un euro pentru educatia copiilor.
Povestea Ginei
“Aici, la Salvati Copiii, am invatat sa cant. Imi place sa dansez si sa ascult povestile citite de doamna educatoare.”
Gina are 5 ani si provine dintr-o familie numeroasa ce traieste in conditii foarte modeste. Pana acum, educatia fetitei nu a reprezentat o prioritate pentru familia ei. Specialistii Salvati Copiii au discutat cu mama Ginei, iar aceasta a inteles ca educatia este singura sansa a fetitei pentru a-si depasi conditia.
Evolutia Ginei la Gradinita Estivala este grozava si suntem mandri de ea!
Foto homepage: Copil via Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri