Comunicat de presa
Incepand cu aceasta luna, Perwoll, detergentul lichid pentru culori intense, ca noi, lanseaza pe piata o editie limitata, cu un nou parfum si design de ambalaj unic, care reflecta ultimele tendinte In moda pentru sezonul toamna/iarna 2014-2015.
Inspirat de trend-urile prezentate de marile case de designeri pentru acest sezon, Perwoll Isi schimba astfel designul si parfumul variantelor Perwoll Black si Perwoll Color, Intr-o noua editie speciala care preia ca element In focus paietele aurii.
Paietele aurii au fost elementul pe care au mizat diferite colectii prezentate la New York Fashion Week (Victoria Beckham, J. Crew etc) pentru sezonul toamna/iarna 2014-2015. De asemenea, marile case de designeri propun pentru acest sezon tinute accesorizate cu aplicatii stralucitoare, insertii luminoase, Incrustatii cu pietre translucide si accente metalice care redau expresivitatea oricarei piese vestimentare si Ii creeaza o poveste unica (colectia Dolce & Gabbana ). Insertiile aurii care marcheaza popularul trend gold rush apare si In colectiile prezentate de Saint Laurent, Prada, Chloé si Moschino pentru toamna/iarna 2014-2015.
Este al 3-lea an consecutiv In care Perwoll introduce pe piata o varianta In editie limitata, adaptandu-si produsul In ton cu tendintele In moda din acel an. Astfel, In 2013 Perwoll a adoptat designul animal print, iar In 2012, pentru ca trendul tintelor devenise un accesoriu popular In moda, a fost Imbracat In editia limitata din acel an a detergentului lichid, Perwoll.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri