„Proiectul a confirmat faptul ca multi dintre noi nu isi cunosc originile in totalitate. Mai mult, experienta a demonstrat faptul ca, descoperind cat de diversi suntem de fapt, acest lucru ne poate deschide ochii si chiar schimba propria viziunea despre sine si despre cine sunt cei din jurul nostru, indiferent de tara", spune Mircea Giurca, momondo Romania.
In prezent, 500 de persoane din intreaga lume, inclusiv Romania, au oportunitatea de a face testul ADN, de a-si afla originile si, implicit, de a descoperi de unde provin, participand la concursul desfasurat pe site-ul momondo.ro. Dintre acestia, un singur castigator va avea posibilitatea sa plece intr-o calatorie ADN si sa viziteze regiunile din care provine.
Vizioneaza aici filmul despre Calatoria ADN (The DNA Journey):
Citeste mai multe despre campanie aici: www.momondo.ro/letsopenourworld/dna
Studiul se bazeaza pe raspunsurile a 7200 de respondenti din 18 tari.
Datele au fost obtinute prin intermediul companiei de cercetare Cint, pe baza grupurilor de analiza online din fiecare tara. Respondentii au fost selectati dintr-un esantion reprezentativ in functie de varsta, sex si regiune.
Foto homepage: Creations / Shutterstock.com
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri