Din acest moment, celebritatile au devenit o tema majora in creatia lui Warhol. De-a lungul urmatoarelor doua decenii a realizat imagini cu atleti, politicieni si actori sau cantareti, precum Elvis Presley, Troy Donahue, Jackie Kennedy Onassis sau Elizabeth Taylor. Fascinatia lui Warhol pentru vedete a fost reflectata si in revista de scandal pe care a infiintat-o in 1969 cu titlul Interview.
Ca raspuns dat luptelor pentru drepturi civice din anii ’60, Warhol a elaborat seria Disaster. Opere precum Car Crash, Race Riot, si Electric Chair implica o asemanare cu fotografiile de ziar saturate de culoare si deseori repetate in acelasi cadru. Warhol a afirmat ca aceste opere incearca sa demonstreze faptul ca repetarea in exces, in cadrul mijloacelor media, a evenimentelor tragice, produce apatie in randul publicului.In anul 1964 si-a deschis atelierul sau, numit The Factory, simbol al productiei de masa in arta, unde realizeaza serii de imagini identice, cu ajutorul asistentilor.
Incepand cu 1966 Andy Warhol se decide sa exploreze si alte arte, iar pasiunea sa pentru dramatic il face sa devina regizor si producator de film. Si in cinematografie Warhol punea accent pe procesul creativ si nu pe rezultatul final, filmele fiind experimentale si nepotrivite pentru distributia obisnuita. Cum personajele erau oameni obisnuiti, surprinsi in cadre banale, filmele erau si o demonstratie a ideii lui Warhol potrivit careia "in viitor oricine va fi faimos pentru 15 minute".
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9