Comunicat de presa
Vizita la noul sediu include si o provocare din partea echipei: de a identifica stilul Etelle potrivit, corelat cu atribute reprezentative ale femeii moderne: provocatrice, chic, classique, glamoreuse, fantastique, mistèrieuse. Atributele cu ton frantuzesc completeaza conceptul Etelle, a carui poveste are ca inspiratie istoria, stilul si eleganta specifice Frantei si evidentiaza capacitatea unui bun designer de a pune in valoare punctele forte feminine.
„In creatia vestimentara, satisfactia consta in zambetul clientelor, de aceea, ne dorim sa aflam ce stil le reprezinta mai bine, pentru ca doar astfel putem pregati creatii care sa corespunda intocmai asteptarilor pe care le au de la un fashion brand custom made”, sustine Adriana Radu, designer Etelle.
In cadrul evenimentului, invitatii au aflat si povestea partenerului Techir si s-au delectat cu vin frizant de la Crama Carastelec Winery. Evenimentul a fost acompaniat muzical de catre Edward – The SaxoMan, care a facut senzatie cu interpretarea sa la saxofon.
Etelle este pe piata din anul 2017, cand fondatorii au pus bazele unui fashion business adresat femeilor pretentioase, care isi doresc creatii vestimentare deosebite, realizate in serii limitate.
Fiecare femeie este unica si capata un spirit cameleonic prin intermediul creatiilor vestimentare pe care le poarta, fiind provocatoare, clasica, chic, misterioasa, fantastica sau invaluita de un aer glam. Etelle indeamna femeile sa traiasca frumos La Vie en Robe!
Fotograf: Eduard Oti
Saxofon: Nica Edward
Parteneri: Techir, Crama Carastelec Winery– Friza
Parteneri Media: Fashion PR, Famost Magazine, Dolce Vita Magazine, Famost Magazine, Revista Bulevard, Kukida, Garbo, Fashionista TV, Wide Magazine, Business Woman, Luxury Magazine.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară