2 Aprilie 2019 publicat în Lifestyle 8 share-uri

IN ACEST ARTICOL:
92% din participanții la un sondaj referitor la organizare au declarat că simt nevoia să-și pună mai bine în ordine spațiul și lucrurile, însă nu cunosc metode eficiente pentru a o face, în condițiile în care timpul este mereu o provocare

Diana Mihăilă, primul professional organizer din România și consultant acreditat în celebra metodă KonMari, vine în întâmpinarea acestor dileme la cel dintâi eveniment dedicat exclusiv acestui subiect. #MareaOrganizare are loc pe 6 aprilie, la Hotel Sheraton, din București.

Românii spun că mai dificil de păstrat în ordine sunt bucătăria (34,1%), living-ul (24%) și camerele copiilor (15,1%), în timp ce aproape jumătate susțin că este aproape imposibil să păstreze ordinea curățenia  în dulapurile cu haine, arată un sondaj recent realizat în cadrul programului #MareaOrganizare. Tocmai de aceea, organizarea casei și aplicarea metodei KonMari – creată de japoneza Marie Kondo – vor fi demonstrate practic de Diana, alături de participanții și de invitații speciali ai evenimentului. Accentul se va pune și pe controlul cantităților, dar și pe modul în care poți crea un flux firesc al spațiului și obiectelor, adaptat stilului tău de viață.

Interviu cu Diana Mihailă:

#MareaOrganizare este primul eveniment-spectacol din România dedicat soluțiilor de organizare, ce integrează într-o manieră dinamică și interactivă concepte de personal, home and professional organizing. El este o completare firească a programului de punere în ordine a locuinței în decurs de o lună de zile, creat de Diana Mihăilă și își propune să ofere soluții reale, rapide și ușor de pus în practică la problemele ce consumă timpul unei familii și nu numai.

Alte subiecte ce vor fi discutate alături de invitații speciali:

  -  organizarea eficientă a meselor, a frigiderului și a listei de cumpărături săptămânale, împreună cu Daniela Niculi, technician nutritionist și food blogger @ DanielaNiculi.ro
  -  organizarea timpului în familie și a programului de somn pentru copii, împreună cu Ioana Stănescu – specialist în somnul copiilor Nani Nani Bebeluș
  -  organizarea valizei pentru vacanță, alături de Alina Gheorghiescu, blogger @ FamiliaHaiHui.ro

”Pe lângă organizarea casei, o mare provocare o reprezintă managementul timpului, banilor și a resurselor și, nu în ultimul rând, organizarea spațiului de lucru. Scopul meu ca și professional organizer este de a te ajuta să ajungi la un stil de viață mai echilibrat, înțelegând că ceea ce constituie surplus pentru tine poate fi direcționat în zona de caritate și sustenabilitate”, a explicat Diana Mihăilă.

Detalii complete despre programul evenimentului găsești aici: https://www.dianamihaila.ro/mareaorganizare/

Biletele pot fi achiziționate de aici: https://www.blt.ro/mareaorganizare.html

***

Diana Mihăilă este primul blogger-professional organizer din România, membru al International Association of Professional Organizers și consultant în celebra metodă KonMari. Ea este și creatoarea programului gratuit de punere în ordine a locuinței, ce te poate ajută să obții un stil de viață mai echilibrat în decurs de o lună. Peste 1.100 de persoane și-au pus în ordine, în paralel, diferite spații din casă, pe parcursul lunii octombrie, iar până în prezent mai bine de 5.000 de persoane s-au înscris în program.

* Sondajul citat a fost realizat în perioada septembrie – noiembrie 2018, în comunitatea online și offline a Dianei Mihăilă. Participanții sunt preponderent din mediul urban (90%), cu precădere din București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași și Constanța, vârsta medie este 30 de ani, iar veniturile lunare depășesc 3.000 de lei la majoritatea participanților.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri