“Nu conteaza cat de lung am parul,/ Important e cat de mult gandesc” - asa e cantecul. E adevarat fiecare cuvintel din ceea ce se spune in el. Aceasta este si realitatea. Conteaza insa cat de lung ai parul, spun psihologii, daca vrei sa afli cum gandesti si cum esti. Perceperea corecta a limbajului corpului nu se reduce doar la gesturile mainilor, la ticurile faciale, la miscarile ochilor, la modul in care ne pozitionam picioarele, la semnalele pe care transmitem voluntar sau nu. Inca din timpuri stravechi, femeile au inteles insemnatatea felului in care se prezinta vizual in fata celorlalti. Femeile, mai repede decat barbatii, sunt primele care constientizeaza mesajul non-verbal pe care il au de transmis.
Buzele, machiajul, felul in care iti porti tinutele, felul in care “cade” o suvita de par, maniera in care zambesti, etc toate acestea vorbesc despre tine, transmitand mesaje receptorilor despre ceea ce esti, despre felul in care esti. Tunsoarea, coafura, felul studiat sau neglijat in care ne purtam zi de zi podoaba capilara, toate acestea emit mesaje clare despre starea psihica, despre relatia noastra cu noi insine. Despre legatura dintre psihologia feminina si par au fost spuse multe. Mai putine insa despre psihologia masculina si podoaba capilara, mai putine despre felul in care femeile percep tunsorile si lungimea parului. Iata insa principalele semnificatii psihologice legate de podoaba capilara masculina:
Parul aranjat – Daca parul unui barbat este tuns cu grija si atentie, daca este uscat cu grija sau modelat cu gel, fixativ sau alte produse de hairstyling inseamna ca acel barbat acorda multa importanta imaginii de sine si aspectului fizic. Parul aranjat insotit de accesorii sau de haine in pas cu moda denota vanitate si dorinta de a-i impresiona pe ceilalti. Barbatii care se preocupa excesiv de propriul look sunt egoisti, isi urmaresc interesele si plaseaza propria persoana pe un loc superior in relatiile cu ceilalti. Iubesc in schimb lucrurile planificate si se simt in siguranta atata timp cat detin controlul asupra a ceea ce li se intampla.
Barbatii chei – Exista doua tipuri de barbati care aleg in mod deliberat sa fie chei: tipul nonconformistului (cel care se vrea a fi altfel decat cei din jur, sigur pe sine, nedorind sa impresionezi ci dorind sa rupa tiparele si sa sparga regulile consacrate si respectate) si tipul barbatului care vrea sa iasa in evidenta, a celui care se crede superior si doreste sa impresioneze. Sunt femei care gasesc barbatii chei extrem de atragatori si masculini, demni de incredere, persoane stabile si echilibrate pe care te poti baza.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri