Aloft Silicon Valley - Newark, California, SUA
Aflându-se în locul din care pornește dezvoltarea tehnologiei americane, acest hotel încearcă să țină pasul cu așteptările clienților tot mai interesați de robotizarea proceselor uzuale, atunci când sunt ușor de implementat. Așadar, un turist care comandă prosoape, ziarul recent, apă sau alte produse consumabile, va primi aceste lucruri de la un robot care se poate deplasa în interiorul hotelului, poate folosi liftul și care va apela telefonul din cameră atunci când se va afla în fața ușii respective. Nu acceptă bacșiș, dar va accepta un selfie cu clientul mulțumit de serviciile oferite. În plus, a fost adoptată o metodă unică de a comanda produse, folosind doar emoji-uri sugestive.
YOTEL - New York, SUA
Biroul de recepție a fost înlocuit cu automatul de check-in, la care fiecare client poate apela pentru a începe șederea în acest hotel. Simpla introducere a datelor de rezervare va elibera cheia electronică corespunzătoare camerei solicitate. Următorul element care a ținut pasul cu dezvoltarea tehnologiei este robotul care preia bagaje și le stochează în seifuri, urmând să le recupereze mai târziu, când posesorul va introduce numele de familie și codul PIN ales.
Sala de fitness arată impecabil, dar cei care doresc să exerseze sau să mediteze în intimitatea camerei (numită aici „cabină”) o pot face alături de ghidurile video disponibile în oferta TV. Desigur, internetul de mare viteză, senzorii inteligenți ai aparatului de aer condiționat sau pereții tehnologizați nu mai sunt o surpriză pentru cei care obișnuiesc să se cazeze în astfel de unități.
Foto fr si main: By MONOPOLY919 /Shutterstock
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural