“Când citim review-urile unui magazin online, trebuie să facem diferența între opinia exprimată într-un moment de tensiune al clientului și opinia obiectivă sau chiar însoțită de fotografii demonstrative. Este bine cunoscut faptul că un client nemulțumit își va exprima public opinia întotdeauna, în timp ce clienții multumiți nu revin foarte des pentru a oferi un rating magazinului online. În acest sens, cel mai bine este să verificam opiniile clienților pe platforme cât mai diferite: Facebook, Google, Compari.ro, Trusted.ro, Instagram, etc.”, spune Georgiana Pana (foto), marketing manager ANSWEAR.ro.
Metodele de plată
Un magazin online sigur este un magazin online care permite metode de plată sigure. Varietatea metodelor de plată disponibile într-un magazin online este o dovadă în plus a credibilității respectivului magazin. Dacă îți este teamă că nu îți vor fi livrate produsele, poți alege întotdeauna plata ramburs la livrare. Totuși, nu uita că în perioada pandemiei, plățile online cu cardul sunt cea mai sigură metodă de plată. De aceea, specialiștii e-commerce confirmă că în perioada pandemiei, plățile online cu cardul au crescut ca volum cu 50%.
Costurile și timpul de livrare
Înainte de a confirma comanda și a face plata online cu cardul, este bine să verifici costurile de livrare și alte eventuale costuri ascunse ce pot apărea. Un magazin online de încredere te informează de la început în mod transparent cu privire la prețul final al produselor, costul livrării, precum și data de livrare și informațiile despre cum se poate realiza returul. Feriți-vă de magazinele online unde costurile și timpul de livrare sunt ascunse sau nu sunt comunicate pentru că ar putea exista riscul să plătești online cu cardul și să rămâi cu banii blocați o bună perioadă de vreme înainte de a primi produsele.
Măsurile de siguranță în timpul pandemiei
Măsurile de siguranță menționate anterior sunt universale și vor fi valabile oricând. Se aplică atât pentru siguranța datelor tale, cât și pentru siguranța banilor tăi. În perioada pandemiei coronavirus, siguranța ta și a familiei tale au devenit prioritare. Înainte de a cumpăra online, mulți clienți se întreabă dacă produsele comandate nu sunt contaminate cu virusuri și microbi transferați de angajații magazinului online sau de firma de curierat. Desigur, magazinele online nu sunt obligate să informeze cum procedează pentru a asigura siguranța produselor împachetate și trimise către clienți, dar astfel de informații asigură încrederea clienților și elimină frica.
Verifică dacă pe site-ul magazinului online există informații cu privire la siguranța angajaților, modul în care sunt dezinfectate camerele și modul în care sunt transferate bunurile către firmele de curierat – descrierea procedurilor implementate confirmă profesionalismul magazinului online.
Foto fr si main: By Paisit Teeraphatsakool /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri