Pâine și sare
Fiecare țară a avut o strategie proprie pentru a face față acestei situații nemaiîntâlnite, dar unele au avut mai mult succes decât altele, la fel cum și unii cetățeni au fost mai responsabili în respectarea recomandărilor decât alții. La nivel european, doar 39% dintre participanți se consideră mai puțin bineveniți în alte țări în această perioadă datorită felului în care țara a acționat în combaterea răspândirii infecțiilor.
Britanicii sunt mai aproape de media la nivel mondial (56%) a celor care cred că nu vor fi întâmpinați cu același entuziasm ca în anii trecuți. Românii sunt mai optimiști privind percepția străinilor, deși în ultimele săptămâni lucrurile nu evoluează în direcția bună: 42% cred că gazdele din alte țări ar putea fi mai reticente în primirea lor decât în alți ani.
De cealaltă parte a lumii, cu numerele din statistici crescând în Statele Unite ale Americii și o recomandare din partea Uniunii Europene privind amânarea turismului americanilor în Europa, nu este o surpriză faptul că 84% dintre participanții la sondaj din US simt că nu vor fi primiți cu brațele deschise atunci când călătoresc în alte țări. Cei mai mulți cred că gazdele sunt îngrijorate în legătură cu expunerea la virus.
Reduceri de buget
Europenii continuă să reducă din bugetele de vacanță. În luna martie, europenii au fost întrebați dacă se așteaptă să aibă același buget pentru vacanțele din acest an iar 46% dintre ei au confirmat acest lucru. În aprilie și iulie, aceste numere au scăzut la 36%, respectiv 37%. În cazul celor care vor reduce bugetul de călătorii, procentul diminuării sumelor disponibile a crescut, aproximativ o treime afirmând că vor cheltui cu minim 40% mai puțin decât planificaseră înaintea pandemiei.
„Suntem încântați de faptul că cei care călătoresc sunt optimiști dar atenți, pentru că aceasta este abordarea potrivită și sigură,” afirmă Jannik Lawaetz, CEO și co-fondator al LuggageHero. „Și noi acționăm după aceleași principii, de aceea am adoptat schimbări pentru a oferi servicii turistice fără contact personal. Rezervările sunt efectuate pe site sau în aplicație, iar clienții aplică sigiliile de siguranță în timpul procesului de stocare. Ca întotdeauna, anulările rezervărilor sunt gratuite în totalitate. În plus, extindem rețeaua de locații partenere în cele 26 de orașe europene în care suntem prezenți, având mai mult de 40 de locații doar în Paris, de exemplu.”
Foto fr si main: By Maridav /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri