În ceea ce privește schimbările în bine ale veniturilor, 20% dintre participanții din SUA au o situație financiară mai bună decât înaintea pandemiei de coronavirus. Clasamentul arată aproximativ la fel și în cazul bugetelor de vacanță, germanii și americanii așteptându-se la aproximativ aceleași cheltuieli ca în anii precedenți.
„Chiar dacă restricțiile de călătorie din lumea întreagă limitează vacanțele celor mai mulți dintre noi, studiul nostru arată că oamenii nu s-au oprit niciodată din a visa la noi aventuri și explorări”, afirmă Emil Martinsek, Chief Marketing Officer la GetYourGuide. „Acum, când relaxarea restricțiilor ne ajută să reluăm planurile de vacanță, este clar că flexibilitatea de a schimba sau a anula rezervările pe care le facem este prioritară. De aceea, am revizuit politica de anulare a rezervărilor, oferind călătorilor de pretutindeni o grijă în minus atunci când își fac bagajele pentru concedii: anularea gratuită și reprogramarea experiențelor GetYourGuide cu până la 24 de ore înainte vor oferi călătorilor mai multă siguranță în timpul planificărilor.”
Foto fr si main: By TravnikovStudio /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri