Când se apropie finalul de an, majoritatea începem să proiectăm rezoluții pentru un nou început mai bun și mai sănătos. Ne dorim să evoluăm, să lucrăm la varianta noastră the best of the best și în cele din urmă ne dorim să trăim într-un prezent frumos din toate punctele de vedere. Iar pentru ca acest lucru să se întâmple este necesar să gândești în viitor, să construiești un viitor mai bun.
Un pas înspre această direcție este acela de a-ți crea noi tradiții, croite pe stilul tău, și de ce să nu începi cu ocazia sărbătorilor de iarnă?
„Noua mea tradiție din acest an este să aleg să petrec vacanța cu prietenii. Este atât de important să îți petreci în mod conștient timpul cu oameni care te fac să te simți bine și care îți ridică moralul. Prietenii mei sunt extrem de importanți pentru mine - aș spune că fac parte din familie. Timpul nostru este prețios. Ar trebui să-l petrecem cu oamenii pe care îi iubim și să profităm la maximum de fiecare zi, fiecare minut, fiecare moment. ” Candace Reels - una dintre figurile iconice parte din campania Holiday 2020 TOMMY HILFIGER.
O rezoluție chic nu doar pentru 2021 poate fi acea legată de pattern-ul la shopping. Îmbrățișarea unui stil sănătos când vine vorba despre consumul de fashion poate fi un pas în plus înspre construirea unui viitor mai bun. Iar aici intervine moda sustenabilă și alegerea ta de a face parte dintr-o poveste inovatoare, precum cea a brand-ului Tommy Hilfiger.
„Este în natura noastră să căutăm schimbarea pozitivă, chiar și în cele mai grele vremuri, motiv pentru care anunțăm ambițiosul nostru program de sustenabilitate Make it possible, având 24 de obiective de atins până în 2030. Tommy Hilfiger a început în urmă cu 10 ani să se îndreapte în această direcție, având în palmares succesul realizării denimului printr-un proces cu un impact scăzut asupra mediului, gestionarea resurselor de apă într-un mod optim, și crearea de colecții incluzive. Make it possible este felul nostru prin care vom lucra împreună pentru a aduce o contribuție semnificativă și de durată într-o industrie a modei de calitate.” - Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe
Îndemnul nu este să cumperi cât mai multe produse Tommy Hilfiger. Îndemnul este să cumperi cumpătat, fix acele piese vestimentare ce te ajută să-ți (re)descoperi stilul din nou și din nou, și să-i amplifici calitatea cu un plus de atitudine radiantă.
Iar până pe 31 decembrie ai ocazia cu reducerile de până la 50%* să abordezi o gamă variată de stiluri, achiziționând item-urile must-have pentru garderoba ta. Și vei putea purta piese statement care vei știi că au fost realizate folosindu-se materiale și metode de producție care diminuează impactul negativ asupra mediului înconjurător. Nu este acesta un pas înspre un viitor mai bun?
Creează-ți propriile tradiții, începând cu o vizită în magazinele Tommy Hilfiger din București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Promenada Mall, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.
* Oferta nu poate fi cumulată cu alte oferte, discount-uri sau vouchere.
Crearea de noi tradiții pentru un viitor mai bun. Rezoluții cool cu Tommy Hilfiger
Când se apropie finalul de an, majoritatea începem să proiectăm rezoluții pentru un nou început mai bun și mai sănătos. Ne dorim să evoluăm, să lucrăm la varianta noastră the best of the best și în cele din urmă ne dorim să trăim într-un prezent frumos.
- ALTE ARTICOLE DESPRE:
- brand
- mall
- Tommy Hilfiger
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice