In Bucuresti tot ce e nou in targ locatii cu servicii premium din zona de leisure, adica majoritatea investitiilor serioase HoReCa, poarta amprenta Sensio. Intr-un cadru atipic de business, o companie tanara cum este Sensio isi revendica bugete pentru ultimele proiecte, ce se surclaseaza la aproximativ 100000 euro.
Proaspat lansate, corp comun cu investitiile in complexul AFI PALACE COTROCENI, restaurantul Restaurantul Azzuro - Il Veneziano, Rogge Cafe, si High Heels completeaza ultima serie ai clientilor Sensio, alaturi de restaurantul Casa di David, Rue du Pain din Piata Floreasca, Boutique du Pain de langa Union Center, si restaurantul Casa di Luigi din Esplanada Orhideea, toate realizate in ultimele saptamani.
“Cafenelele si restaurantele sunt focusul nostru principal in ultima vreme datorita posibilitatilor de autofinantare si a faptului ca reprezinta investitii medii, sustinanad dinamismul pietei. Din cauza blocarii investitiilor, marile hoteluri au devenit un target secundar, iar atentia noastra se indreapta spre zona de restaurante si cafenele. Acest lucru nu este doar o caracteristica a spatiului autohton. Si in piete similare, cum e Polonia, restaurantele au 80% market share din piata HoReCa”, declara Raluca Milin fondatorul companiei Sensio.Desi este o piata business to business serviciile sunt in primul rand evaluate de consumatorul final, clientul de cafenea si restaurant. Cu toate acestea antreprenorii romani din zona HoReCa au nevoie de servicii specifice si accesibile. De aceea, Sensio, prin pozitionare pe piata, vine si in intampinarea eficientei pe care si-o doresc antreprenorii. Serviciile de consultanta in mobilare au marele merit de a evidentia potentialul unei locatii cu o investitie minima.
Astfel, ingredientele cheie ale unei locatii de succes sunt in primul rand locatia si accesibilitatea, sustinute de unicitatea conceptului de hospitality business. Urmand acest trend, piata de amenajare si design profesional devine un domeniu complex, si nu iti mai poti permite sa nu dai maximul de atentie produsului pe care clientul final il vede, il simte. De aceea spatiul trebuie sa aiba o identitate care sa se autosustina, identitate de care depind unicitatea si functionalitatea sa.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară