Tema acestei ediții a Festivalului Brazilor de Crăciun, organizată în parteneriat cu Muzeul Național de Artă al României, face referire la puterea empatiei și a solidarității. 26 de artiști și designeri au creat în atelierele lor brazi care spun povestea binelui ce trece de la unul la altul, capătă puterea colectivă și totodată ne îndeamnă la responsabilitate asumată.
Gheorghe Zamfir și Adina Buzatu sprijină copiii vulnerabili
Bradul TRENDS by Adina Buzatu, pregătit pentru licitația caritabilă a prins contur în acest proiect alături de maestrul Gheorghe Zamfir. Designerul a ales să folosească în lucrarea sa ca simbol cravata, ce semnifică eleganța masculină, precum și picturile maestrului Gheorghe Zamfir imprimate pe astfel de piese.
"Inspirația mea este chiar cauza, e bine cunoscut că eu iubesc copiii, dar sunt extrem de sensibilă la acești copii mai puțin norocoși, care nu au posibilitatea să ajungă la școală, să mănânce, să se îmbrace sau să se joace. Ne dorim ca bradul nostru să fie cumpărat de un iubitor de artă și de copii.
Acesta va primi cadou de la noi, pe lângă bradul achiziționat, și un tablou al celebrului artist, care îi va rămâne ca amintire pentru totdeauna, având în vedere faptul că această latură creativă a maestrului Zamfir este foarte valoroasă și nu foarte cunoscută publicului, încă.
Anul acesta, ca și anul trecut, bradul a fost produs în parteneriat cu Heritage Advertising, echipă inovatoare care a reușit cu măiestrie să pună în aplicare proiectul", a spus Adina Buzatu, conform Observatornews.ro
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri