IN ACEST ARTICOL:

De Black Friday, prețurile ramelor de vedere și ochelarilor de soare pornesc de la 9 lei. Pe 20 octombrie, Lensa inaugurează al 33-lea magazin din rețea, în Timișoara, în urma unei noi investiții de aproximativ 120.000 de euro.

Comunicat de presă

Lensa, magazin de optică din România, lansează luni, 24 octombrie, campania Black Friday, cu reduceri de până la 90% la mii de produse.

Campania „Ești pe plus de Black Friday” va fi disponibilă în aplicația Lensa, pe Lensa.ro și în toate magazinele Lensa din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea și Balotești.

Anul acesta, prețurile ramelor de vedere și ochelarilor de soare încep de la 9 lei. Lentilele de contact de vedere și lentilele de contact colorate pornesc de la 39 lei, ochelarii pentru calculator de la 79 lei, iar soluțiile și accesoriile vor avea prețuri începând de la 1 leu.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde Băneasa Shopping City întâmpină noile colectii din sezonul primăvară-vară și lansează The Wardrobe Project PRISA lansează campania Informare, apoi suplimente alimentare și platforma educativă www.infosuplimente.ro

În ultimele luni, prețul de achiziție și costurile din zona logistică au crescut, lucru pe care îl observăm cu toții în prețul de la raft, în orice magazin alegem să facem cumpărături. Cu toate acestea, la Lensa ne-am pregătit încă din vară pentru acest Black Friday și avem cele mai bune oferte din an, cu reduceri la mii de produse. Activăm în categoria de sănătate și facem eforturi constante să le oferim clienților noștri cele mai bune prețuri la produsele și serviciile de optică de care au nevoie și care, de cele mai multe ori, nu suportă amânare”, a declarat Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Lensa.

33 de magazine Lensa la nivel național

Astăzi, 20 octombrie, Lensa inaugurează al doilea magazin din Timișoara, în urma unei investiții de aproximativ 120.000 de euro. Situat în incinta Iulius Town, din Piața Consiliul Europei, numărul 2, la demisol, cel de-al doilea showroom din Timișoara dispune de un spațiu de vânzare de 121 de metri pătrați și este dotat cu 2 cabinete optometrice. În cadrul noului showroom, clienții beneficiază de consultații optometrice complet gratuite. Programările pot fi efectuate oricând, accesând website-ul companiei.

5 semne care îți indică că ai nevoie de o nouă pereche de ochelari O nouă emisiune se va lansa în curând! Producător este Livius Lauruc, managerul Studio R și Taraful Rutenilor! TOMMY HILFIGER ÎI UREAZĂ BUN VENIT LUI LENA SITUATIONS, ICON SOCIAL MEDIA FRANCO-ALGERIAN, ÎN FAMILIA TOMMY PENTRU VARA 2024

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri