Se prea poate ca jacheta puffer să fi apărut în urmă cu 100 de ani ca un obiect vestimentar cu o funcționalitate practică și precisă, confortul termic în timpul expediților pe munte, însă astăzi, o jachetă puffer este mult mai mult de atât.
Jacheta puffer este un item fashion extrem de versatil, dedicat bărbaților care aleg un stil casual și sofisticat în același timp. Este o piesă care de-a lungul timpului a primit un upgrade estetic considerabil și care permite abordarea unor look-uri stratificate. Poate fi integrată în ținute de streetwear dar și în cele office, în funcție de imprimeu ales și a celorlalte elemente stilistice folosite.
Tommy HIlfiger, care s-a impus ca un lider cultural, fiind unul dintre primele mărci care a adus moda Prep în mainstream, și care întotdeauna privește în viitor, inspirându-se din trecut, propune o gamă de jachete puffer în colecțiile TOMMY HILFIGER Toamna 2022, fiecare cu un twist aparte.
O prima opțiune poate fi jacheta puffer TH monogram padded down, o jachetă căptușită, umplută cu puf, care își păstreză funcționalitatea pentru sezonul rece, oferind un confort termic optim. Cu un update modern, are imprimeul all over, cu noua monogramă TH, în cromatica specifică brand-ului, roșu, bleumarin și alb. Este potrivită în diverse combinații stilistice, pornind de la clasica pereche de jeans și un pulover, pânâ la pantalonul de costum și un hoody confortabil.
Tot pentru cei care preferă un imprimeu statement, este și jacheta puffer TH monogram print high-loft, într-o cromatică electrică.
O abordare safe din punct de vedere al culorii și modernă în același timp, este jacheta cu guler înalt zero gravity padded, regular fit, 100% nailon, cu umplutură reciclată.
În fiecare jachetă TOMMY HILFIGER se remarcă revenirea la rădăcinile stilului prep de pe coasta de est, care asociată cu noua monogramă, oferă o abordare cu adevărat modernă a garderobei de toamnă pentru bărbați.
Descoperă toate modelele de jachete pe tommy.com sau în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural