Comunicat de presă
Probează, simte, iubește
Anul acesta, sub conceptul „Black Friday de senzații”, cele două centre comerciale creează un univers senzorial în care clienții sunt invitați să vină în magazine și să-și antreneze toate simțurile: să vadă, să atingă, să miroasă, să guste, astfel încât să iubească necondiționat tot ceea ce își achiziționează.
Premii garantate în aplicația SPOT, de Black Friday
La Promenada Mall și Mega Mall București, campania de Black Friday se va desfășura pe parcursul weekendului 11-13 noiembrie.
La cumpărături de minimum 700 lei din magazinele din Mega Mall București, pe maximum două bonuri fiscale, scanate în aplicația SPOT, în secțiunea „Răzuiește și câștigă”, clienții primesc un scratch card și câștigă garantat unul dintre cele 500 premii constând în vouchere de cumpărături sau produse Media Galaxy.
Clienții Promenada Mall care fac cumpărături în valoare de minimum 500 de lei, înregistrează bonul în SPOT și răzuiesc scratch cardul în aplicație, au șansa de a câștiga căști Apple AirPods, vouchere de cumpărături și extra puncte SPOT. În plus, cei care fac shopping de minimum 1000 de lei au ocazia de a primi, prin tragere la sorți, telefoane iPhone 14 Pro, boxe inteligente Bose sau genți Coccinelle. Mai mult, simțul olfactiv al vizitatorilor va fi răsfățat cu o aromă aparte, iar atmosfera va fi animată de ritmurile muzicale Café del Mar.
De asemenea, clienții Mega Mall București (până pe 13 noiembrie) și Promenada Mall (între 11-13 noiembrie) care își instalează aplicația SPOT vor primi garantat o sticlă de vin Purcari. Premiul poate fi revendicat de la Biroul Informațional din fiecare dintre cele două centre comerciale.
Mai multe detalii sunt disponibile pe site-urile și .
Promoții Black Friday care pot ajunge până la 50% la Mega Mall București
Magazinele din Mega Mall București au anunțat reduceri de până la 50%, dar și alte oferte speciale. Printre brandurile participante se numără: Lee Cooper, Kenvelo/Timeout, Meli Melo, Meli Melo Deco, Humanic, Melkior, Various Brands, Yves Rocher, Kiehl’s, Douglas, Benvenuti, Cărturești, CCC, și multe altele.
Ce este aplicația SPOT și cum se instalează?
Experiența de shopping de Black Friday este completă doar cu SPOT, aplicația de recompensare a clienților loiali din Mega Mall București și Promenada Mall. Aplicația este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
După descărcarea SPOT, utilizatorii trebuie să își creeze un cont și să se autentifice în aplicație. Fiecare sesiune de cumpărături le va aduce utilizatorilor puncte de loialitate cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în programul de fidelizare My Spot.
Pentru a obține punctele de loialitate, aceștia trebuie doar să scaneze bonul aferent fiecărei sesiuni de cumpărături. Utilizatorii SPOT pot folosi aplicația și pentru alte 15 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle* din țară. Clienții au opțiunea de a selecta în aplicație mall-ul favorit pe care îl vizitează în mod frecvent, dar și posibilitatea de a folosi beneficiile acumulate în oricare alt centru comercial NEPI Rockcastle.
*Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle care fac parte din aplicație: Mega Mall București, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Centre.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri