Comunicat de presă
Anul acesta, campania de Black Friday din România se desfășoară timp de cinci zile și va fi activă atât în online, pe www.sportisimo.ro, precum și în toate cele 47 de magazine fizice din țară. Pentru ediția din acest an, Sportisimo va lista peste 3.500 de modele ale brandurilor de renume Adidas, Lotto și Puma. Astfel, brandurile vedetă ale acestei campanii vin la pachet cu mii de echipamente sportive, încălțăminte, tricouri, geci de iarnă, ghete, treninguri sau accesorii ce beneficiază de discount-uri semnificative.
Așadar, campania aduce în prim plan multe surprize, dar și promoții în exclusivitate la toate produsele de la brandurile premium Adidas, Lotto și Puma, în toate cele 47 de magazine din rețea, inclusiv în e-shop. Iubitorii de sport vor găsi o gamă variată de articole sportive care să satisfacă nevoile tuturor, de la echipamente pentru sportivii experimentați, până la încălțăminte și îmbrăcăminte confortabilă, atât pentru femei, bărbați, cât și pentru copii. În acest fel, oricine își dorește să achiziționeze produse sportive la prețuri avantajoase, perioada 10-14 Noiembrie reprezintă momentul oportun.
„Black Friday este una dintre campaniile anuale semnificative din calendarul nostru. În această perioadă, cumpărătorii se pot bucura de oferte speciale la produse de la branduri premium din portofoliul nostru. În fiecare an, ne-am obișnuit clienții cu promoții avantajoase, iar anul acesta nu va face excepție. Oferim șansa clienților noștri să achiziționeze inteligent produsele favorite din lista de dorințe.
Totodată, am căutat să venim cu noi surprize pentru cumpărători, astfel încât serviciile noastre să reprezinte soluții complete pentru nevoile clienților noștri. În acest mod, odată cu începerea campaniei de Black Friday, Sportisimo a inclus opțiunea de a oferi un Card Cadou. Punem la dispoziție tuturor iubitorilor de cumpărături posibilitatea de a achiziționa un card cadou ce poate fi utilizat în toate magazinele Sportisimo din țară.
De asemenea, o altă soluție lansată recent este opțiunea Click and Collect. De acum, clienții au posibilitatea de a cumpăra online produsele preferate, ca mai apoi să le preia direct din magazinul selectat.” - a declarat Maria Gheorghiță Marketing Manager Sportisimo România.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice