Cafeaua solubila este o bautura populara in Romania, fiind vazuta de catre consumatori ca un produs gustos si aromat si care energizeaza.
Un studiu contractat de Nestlé Romania pentru marca sa Nescafe si efectuat de agentia 360Insights in 2009 pe un esantion reprezentativ pentru populatia urbana a aratat ca romanii considera consumul de cafea solubila un foarte bun liant de socializare. Astfel, un procent de 67% dintre romanii participanti la studiu au afirmat ca momentul ideal pentru a bea o cafea este atunci cand sunt alaturi de persoanele apropiate.
In plus, romanii prefera sa consume cana de cafea acasa. 75% dintre respondenti au afirmat ca prefera ca acest moment sa aiba loc in intimitatea propriei locuinte, mai degraba decat in spatiul public.
Cafeaua ofera astfel o modalitate de revigorare si este un foarte bun pretext de relationare cu cei dragi.
“Romanii considera consumul de cafea solubila un foarte bun liant de socializare, majoritatea respondentilor profitand de momentele in care savureaza o cafea pentru a sta de vorba cu cei mai buni prieteni. In comparatie cu anii trecuti, se remarca si faptul ca din ce in ce mai multi romani stiu ca si cafeaua solubila este naturala si pura si are un continut bogat de antioxidanti.” declara Ana Maria Stanca, Group Manager Nestlé Beverages.
In ceea ce priveste metoda de preparare, 87% din consumatorii de cafea solubila folosesc doar apa, 22% adauga si lapte, iar un procent de 9% adauga si cola – un lucru specific pentru consumatorii romani. De altfel, prepararea cafelei solubile cu lapte nu afecteaza in niciun fel calitatea cafelei, asa cum arata si un studiu realizat la Institutul de Research Nestlé, care a demonstrat ca adaugarea de lapte in cafea nu schimba proprietatile antioxidante ale cafelei. Pana acum, existau putine informatii privind modul in care proteinele, in special cele continute de lapte, pot influenta proprietatie antioxidante ale cafelei, iar acest studiu recent a aratat ca eficacitatea antioxidantilor este aceeasi atat in cazul cafelei negre, cat si a celei cu lapte.
Studiul comandat de Nescafe si efectuat de agentia 360insights la nivel urban la inceputul lui 2009 a fost realizat pe un esantion reprezentativ, cu varsta cuprinsa intre 16 si 64 ani.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri