IN ACEST ARTICOL:

În ultima perioadă, tot mai mulți călători s-au trezit cu zborurile anulate. În asemenea cazuri, trebuie să știți că firma aeriană are o serie de obligațiuni pe care trebuie să le respecte.

Ce trebuie să facă pasagerii în cazul în care li se anulează zborul

Oricând de poți trezi cu zborul anulat din o groază de motive. Mai grav este atunci când zborul este anulat pe ultima sută de metri.

Potrivit regulamentului Parlamentului European al Consiliului Uniunii Europene, în ceea ce privește anularea sau întârzierea zborului, companiile aeriene sunt obligate să ofere pasagerilor să aleagă una dintre următoarele variante:

  1. Rambursarea prețului biletului
  2. Redirecționarea către destinația finală cu prima ocazie
  3. Redirecționarea la o dată ulterioară agreată de călător în condiții de transport comparabile și în funcție de locurile disponibile.

Călătorii trebuie să aleagă una dintre variantele de mai sus, iar în funcție de zbor, aceștia pot primi despăgubiri suplimentare. În cazul în care călătorii optează pentru redirecționare, au dreptul la mese și băuturi, iar dacă redirecționarea are loc a doua zi, călătorii au dreptul la cazare peste noapte și compensații financiare.

Citiți continuarea pe 9news.ro

Foto fr si main: Evgeny Bakharev /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri