Ce trebuie să facă pasagerii în cazul în care li se anulează zborul
Oricând de poți trezi cu zborul anulat din o groază de motive. Mai grav este atunci când zborul este anulat pe ultima sută de metri.
Potrivit regulamentului Parlamentului European al Consiliului Uniunii Europene, în ceea ce privește anularea sau întârzierea zborului, companiile aeriene sunt obligate să ofere pasagerilor să aleagă una dintre următoarele variante:
- Rambursarea prețului biletului
- Redirecționarea către destinația finală cu prima ocazie
- Redirecționarea la o dată ulterioară agreată de călător în condiții de transport comparabile și în funcție de locurile disponibile.
Călătorii trebuie să aleagă una dintre variantele de mai sus, iar în funcție de zbor, aceștia pot primi despăgubiri suplimentare. În cazul în care călătorii optează pentru redirecționare, au dreptul la mese și băuturi, iar dacă redirecționarea are loc a doua zi, călătorii au dreptul la cazare peste noapte și compensații financiare.
Citiți continuarea pe 9news.ro
Foto fr si main: Evgeny Bakharev /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri