Tip informatie: Comunicat de presa
Mai mult de o treime dintre romanii utilizatorii de internet au experimentat dragostea la prima vedere ultima data cand s-au indragostit, barbatii avand tendinta de a se indragosti mai des la prima vedere decat femeile. Peste 50% dintre ei sunt indragostiti si in prezent. Acestea sunt concluziile unui studiu online realizat de GfK Romania la sfarsitul lunii aprilie pe panelul AskGfK (www.askgfk.ro) pe o populatie de 700 respondenti cu varste intre 18-54 de ani atat din mediul urban, cat si rural, cu o eroare de esantionare de 3.7%.
Daca vreti sa va indragostiti uitati-va in jur - peste 60% dintre respondenti spun ca ultima persoana de care s-au indragostit au intalnit-o la serviciu, scoala sau in cercul de prieteni. Pe de alta parte, 19% sustin ca s-au intalnit din intamplare, cei mai multi dintre acestia in cluburi sau la petreceri. Pentru tinerii cu varste intre 18-24 de ani internetul reprezinta o modalitate de a cunoaste dragostea, in vreme ce pentru internautii cu varste peste 35 de ani recomandarea prietenilor sau a rudelor este o optiune mai buna.
Dragostea ii face pe romanii utilizatori de internet sa se simta veseli si plini de energie, “simptome” manifestate de aproximativ 50% dintre ei. Totodata, 40% dintre cei care au fost vreodata indragostiti au simtit “fluturasi in stomac” - femeile declara ca simt acest lucru mai des decat barbatii.
Daca ar fi sa opteze pentru cel mai important aspect care i-a facut sa se indragosteasca, respondentii ar pune pe primul loc legatura emotionala creata (33%), urmata de personalitatea celuilalt (19%) si atentia sau grija pe care i-o acorda (15%), in vreme ce apectul fizic este mentionat de numai 9% dintre respondenti (acesta fiind semnificativ mai important pentru barbati decat pentru femei).
Inteligenta si simtul umorului ii fac pe jumatate dintre utilizatorii de internet sa se indragosteasca, urmate de bunatatea sufleteasca si sinceritate. A fi in pas cu vremurile, la moda este un aspect valorizat de tinerii cu varste intre 15 si 17 ani, in timp ce la nivelul celorlalte segmente de varsta este mai important ca celalalt sa fie serios si echilibrat. Daca ne uitam pe diferentele dintre genuri, pentru femei este mai important ca partenerul sa aiba simtul umorului si sa inspire incredere pe cand barbatii se indragostesc mai des de femei elegante, cu stil, ambitioase si hotarate, dar totusi sensibile. Indiferent de varsta si sex, situatia financiara nu este un criteriu de selectie - trei sferturi dintre romani se indragostesc de persoane ce au o situatie financiara similara cu a lor sau mai proasta.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri