Comunicat de presă
Înscrierile urmează a fi deschise pe 12 februarie, data limită pentru transmiterea aplicațiilor fiind sfârșitul lunii mai. Promovând creatorii viitorului, premiul încurajează designerii să își exprime dedicarea față de creativitate și design, inovație și impact social pozitiv, sprijinindu-i să realizeze schimbări semnificative în industria modei.
Pe lângă îndeplinirea criteriilor de sustenabilitate ale Copenhagen Fashion Week, pentru a deveni eligibili, participanții trebuie să demonstreze cum pot ieși în evidență când vine vorba de unul sau mai mulți dintre următorii piloni:
- Creativitate și design: propunerea unei estetici vizuale remarcabile, care reflectă identitatea și individualitatea brandului, transpusă de la concept la realitate prin design, imprimeuri, modele și textile, surprinzând, în același timp, spiritul momentului.
- Impact social: promovarea diversității, echității și incluziunii în cadrul companiei, campanii publicitare și varietatea gamei. Implicarea în subiecte cu impact, de exemplu, contribuția la cauze sociale, susținerea transparenței sau a anumitor comunități.
- Inovare: utilizarea și promovarea tehnicilor de producție inovatoare pentru a crea colecții vizionare. Tehnicile de producție inovatoare pot include utilizarea de noi materiale, crearea de noi tehnici de vopsire și încorporarea tehnologiei de ultimă generație în lanțul de aprovizionare al brandului – ilustrând viitorul modei.
Câștigătorul va fi ales de un juriu internațional format din lideri ai industriei, reprezentanți Zalando și juriul Copenhagen Fashion Week. Brandul câștigător va face parte din programul de prezentări a Copenhagen Fashion Week pentru SS25, ce va avea loc în august 2024, și va primi un premiu de 50.000 de euro, precum și suport financiar pentru realizarea prezentării colecției.
Lena Sophie Röper, Director Designer & Luxury la Zalando, a declarat: „Prin intermediul Zalando Visionary Award, ne propunem să îi aducem în prim plan pe cei care contribuie în mod pozitiv la industria modei. Întotdeauna mă inspiră să văd cât de inovatoare și progresive devin creațiile de design în fiecare an. Acest lucru ne arată cât de mult spațiu există în industrie pentru schimbări pozitive, iar noi ne-am luat angajamentul de a le încuraja prin intermediul premiului. Sunt nerăbdătoare să văd cum vor răspunde brandurile propriilor provocări în următorul sezon SS25.”
După câștigarea premiului SS24 Visionary Award, Zalando a colaborat din nou cu Paolina Russo în cadrul Copenhagen Fashion Week. Noua colecție mult-așteptată a brandului a fost dezvăluită consumatorilor și experților din industrie într-o prezentare cu tematică runică și un spectacol realizat de Esben Weile Kjær.
Pentru mai multe informații despre premiu și înscrieri, accesați copenhagenfashionweek.com.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri