Factory Bootcamp este o serie de evenimente powered by Raiffeisen Bank și organizate de start-up.ro.
În cele două zile antreprenorii învață în workshop-uri despre finanțare, coordonarea echipei, marketing, promovare, vânzări și pitching. Înscrie-te aici la Factory Bootcamp II.
Primii participanți pot profita de pe urma preselecției și să își asigure din timp locul la eveniment.
Deși evenimentul nu asigură o finanțare, este primul pas de pregătire. Ulterior, cei mai buni antreprenori pot intra în contact cu echipa de la factory by Raiffeisen Bank pentru a avea o discuție pe larg despre finanțare.
Înscrie-te la Factory Bootcamp II de pe 17-18 mai din timp ca să fii preselectat.
Scopul workshop-ului de ecommerce și digitalizare este să le ofere antreprenorilor un instrumentar pentru a porni pe drumul evoluției afacerii, mai ales că oferirea mai multor opțiuni consumatorilor va fi esențială în viitor, dar și folosirea inteligenței artificiale și a automatizării.
Ce vei învăța la workshop?
- Cea mai bună strategie de creștere prin comerț electronic
- Trendurile privind digitalizarea și automatizarea astăzi pentru afaceri
- Metode de optimizare a afacerii
Cine este Raluca Radu?
Raluca Radu este Founder & CEO al agenției de marketing online full-service MTH Digital. În cadrul agenției, Raluca conduce o echipă formată din peste 25 de specialiști în digital marketing și se ocupă de promovarea celor peste 100 de clienți ai agenției.
În trecut, Raluca s-a ocupat de lansarea și creșterea Answear.ro pe piața din România de la lansarea din 2015 până în present, iar în 2022 Raluca a primit premiul pentru cea mai bună campanie de marketing în cadrul CONAF pentru campania “Girl Power” dezvoltată de Answear.ro.
Având o experiență de peste 19 ani în marketing digital și strategie de business online, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de business din România în ceea ce privește digitalizarea afacerilor, fiind trainer de marketing online din 2015 și bucurându-se până în present de ghidarea a peste 5000 de absolvenților în cadrul cursurilor organizate de ea ca trainer.
Raluca este de asemenea consultant în zona de strategie și marketing online pentru business-uri din domenii variate. În trecut, Raluca s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventă de Automatică și Calculatoare și pasionată de matematică, Raluca este convinsă că datele și logica stau la baza unei strategii de business eficiente.
Pentru cine este Factory Bootcamp II?
- Ești antreprenor, ai o afacere și vrei să o finanțezi, dar vrei să o crești pentru acest lucru
- Ești la început, încă nu știi cum să crești potrivit afacerea
- Vrei să găsești persoane cu care să faci networking sau să devină parteneri de afaceri
- Ai o idee foarte clară despre business-ul pe care vrei să-l deschizi, dar nu ai făcut-o
- Ai o afacere nouă, deși ai experiență în spate cu alte afaceri
Înscrie-te la Factory Bootcamp II de pe 17-18 mai din timp ca să fii preselectat.
Pregătește un pitch pentru Factory Bootcamp II
Factory Bootcamp II, eveniment ce va avea loc pe 17-18 mai, în București, va debuta cu o sesiune în care participanții se vor prezenta, atât pe ei, cât și afacerile la care lucrează, sau pe care doresc să le înceapă. Așa cum este cunoscut în lumea fondatorilor de startup-uri, bootcamp-ul începe cu un pitch.
Chiar dacă prezentarea participanților în fața colegilor și a echipei Raiffeisen Bank, care va fi prezentă pe parcursul bootcamp-ului, nu va fi un pitch pentru finanțare, Factory Bootcamp II este un eveniment care pregătește antreprenorii pentru finanțare. Pitch-ul inițial are 3 minute și poate avea un suport PDF sau PPT care să prezinte afacerea sau ideea de afaceri.
Înaintea participării la Factory Bootcamp, antreprenorii vor primi exemple de pitch-uri - modele, dar și un mini-workshop video pe această temă.
Programul este exclusiv offline și se va desfășura timp de două zile în București, la Raiffeisen Media Center pe Calea Floreasca 246c.
Așadar, te înscrii din timp, ai mai multe șanse.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri