Fie că vorbim de culorile vibrante inspirate din scena acid house a anilor '80 sau de creații oversized JNCO inspirate din cultura rave a anilor '90, moda a jucat de fiecare dată un rol semnificativ în cultura muzicală.
Câștigător a 13 premii Grammy, Pharrell e un fenomen și în calitate de director creativ pentru cel mai cunoscut brand din industria de fashion, Louis Vuitton. Aseară, în cadrul unui eveniment care a avut loc în grădinile UNESCO din Paris, Pharrell Williams a debutat ca director creativ al colecției pentru bărbați Louis Vuitton și a prezentat colecția de primăvară-vară în cadrul unui eveniment spectaculos. eveniment spectaculos care a marcat o deschidere grandioasă pentru Săptămâna Modei pentru Bărbați de la Paris.
La evenimentul organizat de Pharrell au participat celebrități din muzică, fashion și sport, printre care s-au aflat doi dintre headlinerii celor mai mari festivaluri din România, Burna Boy, unul dintre headlinerii festivalului UNTOLD și Maluma, artist confirmat pentru cea de-a 6-a ediție a festivalului Neversea.
Inclus de publicația Time în clasamentul celor mai influente 100 de personalități ale lumii în anul 2024, Burna Boy este considerat unul dintre cei mai bine îmbrăcați artiști ai lumii, nigerianul a fost model pentru Burberry, Kenzo și Boohoo cu care și-a prezentat propria colecție vestimentară Boohooman.
O senzație pe rețelele de socializare, primul artist latino care a avut mai mult de 10 milioane de urmăritori pe Instagram în 2016, acum a ajuns la 64 de milioane, un personaj caliente și la propriu și la figurat, Maluma este unul dintre headlinerii celei de-a 6-a ediții a festivalului Neversea. Columbianul a purtat o ținută Vuitton îndrăzneață și strălucitoare în culorile curcubeului.
Maluma nu este străin de brandurile de lux franceze. În aprilie 2021, cântărețul a colaborat cu Balmain pentru o colecție ediție limitată inspirată din „Miami Vice” și de pasiunea lui Maluma pentru culorile strălucitoare. În afara lumii brandurilor de lux franceze, Maluma este și un fan al modei de lux italiene. În iunie 2022, el a apărut în campania publicitară a Versace alături de câinele său.
Printre invitații celebri s-au numărat: Lenny Kravitz Beyoncé, Jay-Z, Rihanna, J Balvin, A$AP Rocky, Kim Kardashian, Jared Leto, Megan Thee Stallion, Jaden și Willow Smith, Kelly Rowland, Coi Leray, Tyler, jucătorul NBA Victor Wembanyama, actorul Michael Fassbender și starul K-pop Jackson Wang.
Cu nouia colecție, Pharrell a ales să celebreze „performanța sportivă” în cadrul Săptămânii Modei de la Paris, sursele de inspirație fiind Jocurile Olimpice și Campionatele Europene. Cu un simț estetic extraordinar, Pharrell a prezentat ținute în care a reinterpretat tiparul “tablei de șah”, un simbol iconic al casei Vuitton, a utilizat imprimeuri și jacquarduri pe paltoane, jachete, pijamale și și-a folosit creativitatea în utilizarea monogramelor Louis Vuitton.
Referințele sportive au fost prezente pe tot parcursul show-ului, în special la fotbal. Unele modele au purtat tricouri cu inscripția „LVFC”, în timp ce unul purta o geantă în formă de minge de fotbal, acoperită cu celebra monogramă LV. Un alt model a purtat o jachetă care făcea referire la motocros. Este de remarcat faptul că LVMH, compania mamă a Louis Vuitton, sponsorizează Jocurile Olimpice.
Aceasta este prima colecție a lui Pharrell Williams de când a fost numit director creativ al al casei Vuitton. Cu o carieră impresionantă în muzică, Pharrell a adus o viziune unică și inovatoare brandului, continuând moștenirea lăsată de regretatul Virgil Abloh.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri