Pentru 1 din 7, a se distra in baruri sau cluburi este cel mai important: 16% dintre europeni, in special romani (24%), portughezi (22%) si nemti (20%). Shopping-ul este preferat de 6% dintre cei care calatoresc – si aici romanii se claseaza printre cei mai impatimiti (8%), dar si cetatenii Turciei (8%) sau ai Statelor Unite (7%).
Care este bugetul dedicat vacantelor?
Peste o treime dintre respondenti la nivel global sunt dispusi sa investeasca maxim 1000 de euro de persoana in vacantele anului 2010, iar 21% din aceasta treime nu vor cheltui mai mult de 500 de euro. Numai unul din zece cheltuie intre 1000 si 2000 de euro. Aceasta cifra se tripleaza in Suedia, in vreme ce aproximativ 20% dintre olandezi si belgieni sunt pregatiti sa plateasca peste 1000 de euro. Romanii sunt ceva mai atenti cu banii pe care ii dedica concediilor - 23% spun ca isi permit un buget de pana in 1000 de euro, dintre care 16% investesc sub 500 de euro in astfel de perioade.
Cercetarea globala GfK despre vacante a fost realizata in primavara anului acestuia, pe un esantion de 16.364 de persoane peste 15 ani din 16 tari.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri