Daca pui pasiunea pentru cumparaturi in aceeasi oala cu pasiunea pentru fashion insa, este ca si cand ai compara merele si perele. Dar da, sunt de acord ca isteria cumparaturilor este o boala la care trebuie sa reflectam cu totii, mai ales in vremuri de criza. “In timp ce economia incepe sad ea semen de redresare, cumparatorii cu diverse bugete si venituri par sa isi puna aceleasi intrebari: Este ok sa revenim la vechile noastre obiceiuri, cele din pre-recesiune? Ar trebui sa facem asta?”, incheie New York Times, dandu-ne in acest fel tema de gandire.
Revenind la moda, mi se pare mult mai provocator din acest punct de vedere, un experiment lansat in urma cu un an si denumit “The Uniform Project” : o fata poarta acelasi model de rochie timp de un an de zile, conceptul fiind acela de a arata cat de creative putem fi si cat de diferit poate arata un obiect vestimentar accesorizat divers; in acelasi timp intrebarea era cat de mult ne poate limita "ideea de uniforma", pentru ca Sheena, initiatoarea acestui proiect, a crescut intr-un sistem de invatamant foarte strict din punct de vedere vestimentar, cel indian.
Incepand de anul trecut din luna mai, Sheena si-a propus sa poarte aceeasi rochie timp de 12 luni intr-un exercitiu de fashion care s-a sfarsit in data de 30 aprilie 2010. Iata cum a procedat: a avut la indemana 7 rochii identice, una pentru fiecare zi a saptamanii, iar in fiecare zi a trebuit sa o reinventeze cu accesorii sau alte elemente vestimentare, majoritatea dintre acestea fiind hand-made sau vintage. Rochia ei s-a transformat in mod uimitor, timp de un an de zile si putem spune ca proiectul despre care s-a scris in intreaga lume, a fost unul de succes. Puteti vedea intregul experiment vestimentar pentru a gasi inspiratie.
Un articol de Jullie S., preluat de pe sectiunea de stiri a site-ului de moda Envy.ro
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri