Si mai e o problema. Nu poti cumpara fericirea cu bani. In schimb iti poti cumpara o masina, un carnet de conducere, o casa, iti poti achita un statut social, poti cumpara o doza de respect in rate si tot asa. Asteptarile noastre cu privire la bunurile achitate sau cu privire la o pozitie sociala pe care ne-o dorim sunt arareori realiste. Reclama la nu stiu ce bijuterii ne arata ca vom deveni mai atragatoare, reclama la o masina ne arata ca vom deveni mai puternice, sa zicem. Reclamele vand promisiuni, iar banii le achita. Bucuria achizitionarii unui bun nou este temporara, pentru ca ne-am fi asteptat ca schimbarile pe care el le aduce in viata noastra sa fie clar sesizabile. Ne suparam pe cei care mint poporul cu televizorul, dar ne intoarcem la Mall pentru a mai cumpara cate ceva.
Am citit vreo zece studii privind relatia dintre fericire si bani si ele se cam bat in cap. Vroiam sa am un articol clar structurat in premise si concluzii. Adevarul este ca nu am ce concluzie clara sa va prezint, spre rusinea mea, pentru ca efectul imbogatirii este diferit de la o persoana la alta. Poate problema este prost pusa si poate ar trebui sa ne intrebam mai intai cat de importanta este fericirea pentru noi sau ce intelegem prin fericire.
Un articol de Daniela Matei
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri