Colectia de haine adresate adolescentelor, "Material Girl" a fost lansata de catre Madonna in luna august si a fost inspirata de pasiunea fiicei sale Loudres (13 ani), pentru moda. Daca talentul fiicei Madonnei in ceea ce priveste vestimentatia nu poate fi sub nici-o forma contestat, este adevarat ca prin lansarea acestei colectii, Madonna a urmat reteta clasica: "Sexul vinde!", fara sa se gandeasca nicio clipa in ce fel le influenteaza pe tinere, prezentarea unor imagini sexualizate, in care apare o fata de varsta lor (Taylor Momsen). Ce-i drept, in ceea ce o priveste pe fiica ei, Lourdes Lola, media a relatat de foarte multe ori ca Madonna are o atitudine foarte stricta in ceea ce priveste obiceiurile pe care fata ar putea sa le deprinda de la aceasta varsta. De exemplu, Lourdes nu are voie sa isi vopseasca parul sau este trimisa inapoi sa isi schimbe outffit-ul, daca acesta nu este potrivit pentru scoala. De asemenea, pentru ca fiica Madonnei este recunoscuta pentru stilul ei vestimentar foarte original, ea este surprinsa de paparazzi in diverse ipostaze, insa niciodata nu apare in vestimentatii sexy, nepotrivite varstei.
Raman insa valabile toate criticile pe care le aduce "Scrisoarea catre Madonna", modului in care pop-starul a ales sa marketeze colectia de haine destinata adolescentelor. Cum poti sa incerci sa iti tii fiica departe de un comportament nepotrivit si totusi sa nu iti pese ce influenta are mesajul pe care il transmiti public, asupra a milioane de fete de varsta eii?
Foto main: captura YouTube
Foto front: david_shankbone
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri