In toate cele trei tari, aproximativ jumatate dintre femeile intervievate au declarat ca prefera masinile de oras, mici si dragute, precum modelul nou de oras Spark de la Chevrolet. Comparativ, in pofida parerii incetatenite ca barbatii prefera masinile sportive rapide, studiul a aratat ca barbatii din aceasta regiune apreciaza confortul masinilor mari de familie – Romania 44%, Ungaria 51%, Bulgaria 57%, precum Chevrolet Captiva.
La interviuri au participat 1.500 de conducatori auto din Romania, Bulgaria si Ungaria, iar studiul Chevrolet complet a inclus 4.700 de soferi din 11 tari europene, printre care Ungaria, Romania, Bulgaria, Republica Ceha, Slovacia, Estonia, Letonia si Lituania.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri