Ceea ce este si mai interesant, este faptul ca produsele de lux pe care le alegeau acestia, erau in acelasi timp foarte evidente, tipatoare chiar. Deci, barbatii, pentru a se face remarcati, isi achizitioneaza produse scumpe, pe care sa le observe si ceilalti, mai exact EA. Interpretarea studiului este aceea ca probabil, femeile au o atractie naturala fata de barbatii care le pot asigura bunuri. In lumea moderna, modul prin care barbatul poate sa semnaleze faptul ca este capabil sa asigure buna-starea femeii, este etalarea unor produse luxoase.
Parerea Elenei: “Consider ca in fiecare etapa a vietii, a maturitatii (sau a adolescentei), in fiecare etapa sociala, economica, profesionala etc. suntem atrase de tipuri diferite de barbati. Acum nu as mai putea fi atrasa de un barbat fara viitor profesional sau de un barbat aflat la inceput de cariera din simplul motiv ca imi doresc un partener in care sa ma oglindesc si alaturi de care sa pornesc la drum pe picior de egalitate. Este intr-adevar placut ca barbatul sa fie galant si de “moda veche” achitand nota si coplesind femeia cu cadouri, dar nu mi se pare o modalitate suficienta pentru intretinerea unei relatii. Mi se pare anormal ca o femeie sa se astepte ca barbatul de langa ea sa o inunde cu cadouri scumpe pe care ea nu le va folosi probabil niciodata. Iubirea lui nu se masoara in sticlute de parfumuri ori in posete. Pe de alta parte, mi se pare tragic si anormal ca un barbat sa cheltuiasca sume exorbidante pe partenera sa. Din punctul meu de vedere, acesta este semn ca el nu are suficienta incredere in sine insusi, daca isi imagineza ca ea l-ar accepta si sa-ar lasa cumparata. A doua varianta este ca el sa fie teribil de indragostit. Daca febra indragostelli il tine de mai bine de cateva luni, recomand o vizita la terapeut".
3. Abilitatea de a fi empatici, un alt criteriu esential?
Femeile au capacitatea naturala de a stabili relatii. Pentru stramoasele noastre, abilitatea de a stabili retele sociale era vitala pentru a asigura supravietuirea lor si a copiilor lor, spun antropologii. Si astazi, modul prin care femeile reusesc sa isi solidifice relatiile sociale este conversatia despre viata de zi cu zi, despre familiile lor, despre greutatile pe care le intampina.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice