IN ACEST ARTICOL:
Bucurestenii activi online, pe retele de socializare si bloguri, consuma diverse feluri de mancare in functie de starea de spirit pe care o au, mancatul fiind pentru ei o activitate influentata de stari si sentimente.

Comunicat de presa

Bucurestenii activi online, pe retele de socializare si bloguri, consuma diverse feluri de mancare in functie de starea de spirit pe care o au, mancatul fiind pentru ei o activitate influentata de stari si sentimente.

Aceasta concluzie a rezultat in urma derularii de catre SmartFood, in perioada 14 martie – 28 martie, a unui sondaj online in cadrul caruia firma de catering a incercat sa afle ce anume ii determina sa manance pe bucurestenii activi pe retelele de socializare si pe bloguri. Pentru a identifica motivatiile fiecaruia dintre ei, a fost lansata o provocare online, iar internautii activi au fost invitati sa vorbeasa depre motivele care ii determina sa manance.

"Ca sa fiu sincer, cand am scris pe pagina noastra de Facebook nota despre motivul pentru care gatim si mancam noi la Smart Food si am pornit leapsa prin care ii invitam pe pasionatii de gastronomie sa ne povesteasca de ce mananca, ne asteptam la raspunsuri de genul «Mananc de foame». Din raspunsurile primite pe Twitter si Facebook si din articole pe bloguri a reiesit insa ca internautii mananca in functie de starea de spirit si ca mancatul e garnisit cu stari si sentimente". (Alexandru Militaru - proprietar Smart Food).

La intrebarea „De ce mancam?”, lansata pe retelele de socializare catre bloggerii bucuresteni, s-au primit raspunsuri variate, de la intuitivul „De foame” si „Ca sa ne fie bine” la adevarate articole, scrise ca raspuns la intrebarea adresata online www.sorin.rusi.ro/eu-mananc-ca-sa-ma-relaxez.html, www.iyli.ro/2011/03/27/ingredientul-minune-dragostea/, www.ralucaduta.ro/eu-mananc-ca-sa-ma-bucur.

Concluzia raspunsurilor si articolelor publicate online este ca unii considera gatitul si mancatul drept o modalitate de relaxare si un moment de respiro in timpul zilei de munca sau ca pe o modalitate de a imparti dragoste prin mancarea pe care o gatesc si de a primi dragoste prin mancarea pe care o mananca alaturi de cei dragi.

Mediile pe care s-a propagat actiunea online au fost bloguri, Twitter si Facebook. Smart Food a initiat sondajul in cadrul comunicarii realizate constant cu clientii sai, atat online, cat si offline, prin evenimente unde a fost partener si care au adus internautii offline.

Foto fr si main: By RossHelen /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri