“Este chiar o usurare aceasta, ca noi, femeile de varsta mijlocie, am reusit sa gasim o noua modalitate de a ne exprima creativitatea. O rochie maxi nu ar putea sa mai faca asta. Si nici o geanta. Insa fericirea de a ne aranja casele o putem arata celorlalti”, spune jurnalista engleza.
“Femeile asemeni mie sunt realiste, ele stiu ca nu vor mai primi complimente pentru felul in care arata, dar in acelasi timp, simtim nevoia a ceea ce psihologii ar putea denumi "reevaluare pozitiva" sau aprecierea celorlalti. Casele femeilor de varsta a doua vorbesc despre ele asa cum vorbeau in tinerete, hainele despre ele.
Foto front si main: Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri