“Este chiar o usurare aceasta, ca noi, femeile de varsta mijlocie, am reusit sa gasim o noua modalitate de a ne exprima creativitatea. O rochie maxi nu ar putea sa mai faca asta. Si nici o geanta. Insa fericirea de a ne aranja casele o putem arata celorlalti”, spune jurnalista engleza.
“Femeile asemeni mie sunt realiste, ele stiu ca nu vor mai primi complimente pentru felul in care arata, dar in acelasi timp, simtim nevoia a ceea ce psihologii ar putea denumi "reevaluare pozitiva" sau aprecierea celorlalti. Casele femeilor de varsta a doua vorbesc despre ele asa cum vorbeau in tinerete, hainele despre ele.
Foto front si main: Shutterstock
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară