Celebra actrita si cantareata americana Gwyneth Paltrow este tinta unor acuzatii destul de neobisnuite pentru lumea celebritatii. Devenise firesc sa luam modelul vedetelor exact asa cum ele ni-l ofereau, admirativ si visand cu ochii deschisi la viata lor, sperand ca o vom trai candva, fara a pune sub semnul intrebarii metodele lor de afirmare.
Oare nu ne vand vedetele imagini false despre cum ar trebui sa fim, despre cum ar trebui sa ne construim viata, despre ce ar trebui sa mancam si cum sa ne crestem copiii?
De cativa ani, Gwyneth este hotarita sa isi construiasca un brand puternic, pornind de la pasiunea ei pentru gatit. In luna aprilie, actrita a lansat o carte de bucate “My Father's Daughter” (Fiica tatalui meu), proiect ce face parte dintr-un plan amplu, intins pe o perioada de 10 ani, dupa cum chiar actrita a recunoscut, de a-si crea si de a marketa o imagine de “guru al lifestyle-ului”.
Totul a inceput in anul 2008, atunci cand in criza de afirmare pe platourile de filmare, actrita a luat-o pe alta cale si a lansat un site care promoveaza stilul ei de viata, denumit Goop.com. De aici, toate persoanele interesate, mai ales femeile, afla ce saloane de infrumusetare sa viziteze, ce pijama pot cumpara copilului, ce locuri sa viziteze sau ce pot sa mai gateasca in aceasta seara.
Curand dupa lansarea cu succes a site-ului, The New York Times a scris un articol critic tintind obiectivele antreprenoriale ale lui Paltrow. Problema nu este ca foarte iubita actrita se foloseste de celebritatea ei in afaceri, ci aceea ca isi transforma identitatea intr-un brand care vinde un stil de viata si o imagine de fapt imposibil de atins de catre marea majoritate a femeilor.
“In newsletterele Goop, Doamna Paltrow recomanda hoteluri foarte scumpe, restaurante, bijuterii (...)”, scria publicatia americana. "Fiindca nu mai face la fel de multe filme, incearca din rasputeri sa isi mentina relevanta", comenta The New York Times.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri