"Revistele sunt pline de articole in care se vorbeste despre ce le place celebritatilor sa faca, sa manance, sa cumpere... asa ca, pana la urma de ce am condamna-o pe Gwyneth ca spune chiar ea, lucrurile acestea?", ne punem totusi intrebarea.
Odata cu aparitia cartii sale de bucate, Gwyneth este insa, din nou supusa unui bombardament critic. De data aceasta, o analiza acida a afacerilor ei apare in publicatia Forbes. “Intre filme, castigatoarea de Oscar isi construieste un brand de lifestyle care nu este centart pe imaginea de Hollywood star a lui Paltrow , ci pe aceea de <<guru al unei vieti bune>>. Pana acum, brandul Gwyneth include cartea de bucate, site-ul ei si o aplicatie pentru iPad ce va reprezenta un city guide”, scrie Forbes.
“Goop este precum Vogue”, spune, potrivit revistei de afaceri, Michael Stone de la agentia de branding Beanstalk. “Femeile o citesc dar putine isi pot permite hainele promovate acolo”.
In ceea ce o priveste insa, Paltrow nu simte ca brandul construit de ea este prea elitist, ba dimpotriva: “Exista atatea modalitati prin care iti poti imbunatati calitatea vietii si acestea nu au legatura cu banii”. Gwyneth isi pastreaza foarte multe admiratoare si admiratori care nu vad nimic gresit in ceea ce face actrita. Poate ca atacurile sunt intr-adevar prea dure, avand in vedere ca toate starurile se ocupa si de alte afaceri in afara de actorie sau muzica, insa este clar, un semn de bun augur, faptul ca nu mai gustam asa, fara pic de atitudine critica , tot ceea ce ni se serveste pe post de model.
“Exista o piata care considera ca Paltrow este minunata si slaba si ca poate, daca vor urma retele ei, vor putea fi minunati si slabi, la randul lor”, spune Karen Murgolo, directorul editorial al Hachette Book”, casa editoriala care a publicat cartea de bucate a actritei. De asemenea, Murgolo a recunoscut ca site-ul Goop a ajutat foarte mult la promovarea acestei carti de gatit, potrivit Forbes.
Scrisoare deschisa adresata lui Gwyneth Paltrow
Tot revista Forbes a publicat foarte recent o scrisoare deschisa care ii este adresata actritei, cantaretei si mai nou, expertei in lifestyle Gwyneth... Aceasta scrisoare arata cum femeile nu se mai lasa pacalite chiar asa de usor prin intermediul unor tactici de marketing.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri