“Am scris si am studiat problematica relatiilor dintre barbati mai in varsta si femei mai tinere inca din anul 2005. In timp ce mass-media promoveaza acest fenomen, de fapt ignora realitatea care arata ca in majoritatea relatiilor in care diferenta de varsta este foarte mare, barbatul este cel mai batran (uneori, cum este cazul lui Hugh Hefner, acesta este cu mult mai batran decat partenera). Astfel, noi luam ca atare acest mesaj care spune ca barbatii de 30, 40 si 50 de ani vor fi mai atrasi din punct de vedere sexual de femei foarte tinere. In timp ce majoritatea dintre noi suntem revoltati la auzul unor povesti legate de barbati care nutresc anumite dorinte fata de fete de 12 ani, cu toate acestea, luam <<de buna>> presupozitia ca barbatii, in mod natural, sunt atrasi de fete cu doar cativa ani mai mari ( n.r. 15-16 ani)”, spune Hugo Schwyzer.
In articolul sau "Este natural ca barbatii batrani sa doreasca fete tinere?", publicat de GoodMenProject, Schwyzer face o referire la un text jurnalitic si astfel ne arata cum in mod cultural, ne lasam convinsi de anumite conceptii, fara a le pune la indoiala nici macar din punct de vedere etic.
“In anul 2005, John Debyshire, un foarte aclamat jurnalist de la publicatia National Review scria: <<Este un fapt foarte trist legat de viata noastra si anume ca, in afara zilelor de tinerete, mai tarziu, foarte putini dintre noi suntem atragatori privirii goi. Adaugam acestei tristeti adevarul nedrept ce spune ca anii infloritori ai femeii sunt mai putini decat ai barbatului – in acest context doar intre 15 si 20 de ani>>. Cum au putut editorii unuia dintre cele mai cunoscute ziare sa publice astfel de porcarii? “, se intreaba revoltat Hugo Schwyzer.
Mai departe explica: “Poate fiindca lor (n.r. editorilor) li s-a parut ca aceasta fraza ar descrie un <<adevar>>: ca fetele intre 15 si 16 ani sunt mult mai atractive din punct de vedere sexual pentru un barbat adult, decat femeile de peste 25 de ani. Dar Derbyshire nu ne spunea un adevar despre frumusetea femeilor – el spunea doar un adevar despre modul cum socializam dorinta masculina”, considera Hugo Schwyzer.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri