Ileana: Nu prea roz. Cred si vad ca oamenii nu sunt pregatiti sa faca un efort consistent (volitional si financiar) pentru o viata sanatoasa, pentru produse sanatoase. Daca au bani prefera sa-i dea pe cu totul alte lucruri. In general, oamenii cu multi bani nu-si fac singuri cumparaturile, nu se informeaza si se multumesc sa manince la restaurant – cu cit mai scump cu atit mai bine, chiar daca asta nu inseamna si calitate a hranei.
Clientii nostri adevarati nu sunt oameni cu foarte multi bani, sunt oameni cu venituri peste medie, lideri de opinie, oameni informati si inteligenti, parinti responsabili. Oameni cu care avem ce discuta si de la care avem ce invata. Sau, din pacate, oameni care s-au confruntat sau se confrunta, ei sau cei apropiati, cu maladii grave, care au trecut printr-o constientizare soc.
As vrea sa mai adaug, pentru cei care ne cunosc, ne apreciaza dar s-au plins ca le e greu sa ajunga pe George Vraca, ca ne pot gasi acum si online, pe www.pukkafood.ro. Citeva sute dintre produsele noastre sunt accesibile acum si online si adaugam saptaminal altele noi. Daca lucrurile vor incepe sa mearga asa cum ar trebui, visam sa livram si produsele noastre proaspete prin magazinul online.
V-am convins ca alimentatia bio ar merita mai multa atentie din partea noastra?
de Jullie S.
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9