Fiecare zi a Salonului a cuprins o conferinta pe una dintre temele de interes major ale domeniului modei, conduse de specialistii consacrati. De la ultimele stiri, la intrebarile despre marca si pana la specificul fiecarui produs in parte, Salonul a oferit vizitatorilor sai informatii si sfaturi practice pentru mentinerea standardului inovativ, precum sistemul de franciza.
Parisul si-a respectat statutul de capitala europeana a glamour-ului si a fost centrul de interes al lunii pentru vizitatori din Italia, Germania, Belgia, Spania, Rusia, Noua Europa dar si Orientul Mijlociu, Japonia, Correa de Sud sau S.U.A. Cresterea cu peste jumatate a numarului de vizitatori certifica statutul de trend-setter al Salonului de la Paris.
Cel mai important eveniment din cadrul Salonului a fost cu siguranta Ultra Lingerie, parada exclusivista de haute couture in lenjerie, o demonstratie de rafinament si inventivitate a brandurilor de top.
Peste 50 de modele unicat au defilat in fata a 850 de privilegiati. Tema editiei din acest an a fost Ultra
Romania a fost reprezentata de Jolidon, care a participat cu marcile Jolidon, Infiore, Chiaro di Luna si Prelude alaturi de cele mai mari branduri de lenjerie din lume. La cea de-a zecea sa participare consecutiva la Salonul International de Lenjerie de la Paris, Jolidon a lansat noua colectie Toamna/Iarna 2008-2009 intr-un format inovator. Prezentarea acestei colectii a avut loc in cadrul propriilor standuri, desfasurate pe o suprafata de peste 200 mp, chiar in centrul de greutate al evenimentului, vis a avis de renumitele marci Chantelle, Passionata, Rosy sau Simone Perele. Standul Jolidon a fost pe parcursul celor 4 zile cel mai bun exemplu al spiritului de avangarda in fashion lingerie. Jolidon a fost una din cele numai 8 firme care au avut permisiunea sa organizeze parade la propriul stand. Show-urile Jolidon s-au evidentiat prin abordarea originala si indrazneata, explozia de extravaganta si dinamismul prezentarilor. Zilnic, 5 parade au promovat noua colectie, combinand dansul si ritmurile muzicii beat moderne cu senzualitatea lenjeriei. O surpriza placuta a constituit-o lansarea cu acest prilej a marcii Jolidon Clandestine, un alter ego al femeii sofisticate, moderne, constienta de dualitatea emotilor si pasiunii, rebela in secret, misterioasa in viata privata si provocatoare la extrem. Tot cu aceasta ocazie, Jolidon a re-lansat si brandul Prelude, care a beneficiat pentru prima oara de un stand propriu, in zona dedicata marilor designeri si lenjeriei sofisticate, de lux.
Intr-un stil diferit, Prelude a impresionat prin standul realizat in maniera rococo si prin produse de top, puse in valoare de combinatiile surprinzatoare de culori si materiale, de stralucirea cristalelor Swarovski si de atmosfera aristocratica. Prelude si-a reafirmat propriul mesaj : lenjerie premium pentru femeia printesa, delicata si puternica in acelasi timp, intotdeauna eleganta si foarte feminina.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri