Restaurantele din celelalte zone ale tarii mentioneaza ca atunci cand vor sa-si organizeze un eveniment, clientii incearca sa faca o alegere echilibrata care sa le asigure un meniu rafinat si diversificat, dar in limitele unui anumit buget alocat evenimentului, care este primul adus in discutie – 75% dintre restaurante.
Ce si cata mancare vor sa aiba romanii in meniuri la evenimente
Diferentele intre regiuni apar si in ceea ce priveste preparatele pe care clientii si le doresc in meniuri pentru evenimente. Astfel ca in meniuri sunt cerute in primul rand fripturile in restaurantele din Moldova, Bucuresti (60% dintre restaurante), Prahova, Dambovita si Buzau (87% dintre restaurante). Preparatele traditionale sunt pe primul loc in topul preferintelor clientilor in vestul tarii – 62% dintre restaurante spun asta si in restaurantele din Prahova, Dambovita si Buzau – 93% dintre restaurante precum si Brasov – 87% dintre restaurante. Aperitivele sunt cel mai des dorite in meniuri in vestul tarii – in 82% dintre restaurante, precum si in meniurile restaurantelor din Mures, Cluj si Bucuresti si in cele din Muntenia – 81% dintre restaurante.
Analizand toate aceste rezultate, precum si numarul mare de preparate pe care clientii si le doresc in meniuri la evenimente – trei preparate doar in Moldova, 4-5 preparate in vestul tarii, Mures, Cluj, Bucuresti, Muntenia si Brasov, Unilever Food Solutions a realizat doua materiale pentru a veni in ajutorul restaurantelor din Romania pentru ca acestea sa obtina un profit si mai mare din evenimentele pe care le organizeaza si pentru ca ele sa fie inspirate si inovative.
Cartea pentru operatori si Cartea Pretioasa sunt adresate proprietarilor si bucatarilor din restaurantele care organizeaza evenimente si care au permanenta nevoie de inovatie in meniuri, asa cum arata si rezultatele acestei analize. (vezi foto interior 2 si 3)
* Chestionarul despre evenimente a fost aplicat proprietarilor de restaurante din Bucuresti, Ardeal, (Cluj, Mures, Brasov), vestul tarii (Arad, Oradea, Timisoara), Moldova (Suceava, Iasi, Botosani), Muntenia (Prahova, Dambovita, Buzau).
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri