Daca doresti sa afisezi mereu un stil vestimentar impecabil si plin de personalitate, avem o veste buna pentru tine: nu trebuie sa cheltuiesti foarte multi bani pentru a fi mereu la moda, ci trebuie sa urmezi o reteta de succes la care frantuzoaicele apeleaza de fiecare data.
Urmeaza un plan stabilit de acasa
Eleganta pare sa fi fost inventata in Franta, insa secretul acesteia pare sa fie tocmai moderatia si planificarea modului in care cumperi hainele. Frantuzoaicele par sa stie acest lucru mai bine decat oricine altcineva, conform publicatiei de moda allaboutstyling.net, si merg la magazin doar atunci cand au nevoie de un anumit accesoriu vestimentar. Ele stiu intotdeauna ce tip de haine au deja acasa si adauga piesele noi cu mare atentie. In plus, stiu intotdeauna unde gasesc haina respectiva si cati bani sunt dispuse sa cheltuiasca pentru ea.
Cumpara in mod selectiv
Femeile din SUA au tendinta de a cumpara lucruri de care nu au nevoie. In schimb, frantuzoaicele cumpara doar cinci sau sase piese vestimentare in fiecare an. Designer-ul francez Anne Fontaine este de parere ca, „pe langa o bluza frumoasa, fiecare femeie ar trebui sa detina o pereche de blugi, pantaloni negri, o camasa, o fusta mini neagra si o jacheta pentru fiecare sezon”. In plus, o femeie eleganta are in garderoba si un sacou office, unul de ocazie si unul casual. Astfel de piese vestimentare sunt foarte versatile si, in plus, nu costa o avere.
Sacou elegant din bucle multicolor cu lana, de pe Yokko.ro
Pune in balanta rostul fiecarei cumparaturi
Femeile din Franta se gandesc mereu cat de des vor purta obiectele vestimentare pe care intentioneaza sa le cumpere. Designer-ul Catherine Melandrino le sfatuieste pe femei sa fie foarte atente. „O frantuzoaica nu cumpara un anumit lucru doar pentru ca este la moda. Ea se gandeste bine inainte de a-l achizitiona. De cate ori il poate purta? Este indeajuns de versatil pentru a fi purtat si ziua, si la serviciu, si la o iesire de seara? Va dori sa-l poarte frecvent?”, a declarat Melandrino, conform publicatiei Forbes.
Un bun raport calitate/pret
Descoperirea celui mai bun raport calitate/pret reprezinta cheia unui shopping reusit pentru femeile inteligente si cu spirit practic. Oamenii de stiinta au cercetat intens, de-a lungul anilor, modul in care consumatorii percep raportul calitate/pret atunci cand vine vorba despre produsele achizitionate, conform unui studiu publicat de Asociatia pentru Studierea Consumatorului din SUA, iar perceptia oamenilor pare strans legata de mediul social in care s-a format.
Cu toate acestea, lucrurile sunt foarte simple. Spre exemplu, daca vrei sa cumperi ghete pentru sezonul rece, cele de calitate si, uneori, cu un pret mai ridicat vor avea o durata de viata mult mai lunga, iar achizitionarea lor devine o adevarata afacere. Decat sa dai 100 de lei in fiecare an pentru ghete putin confortabile, care se rup dupa doua luni de utilizare, mai bine scoti din buzunar cel putin 500 de lei pentru o pereche de ghete la care poti renunta chiar si dupa sapte ani, insa doar dupa ce te-ai plictisit de ele.
Renunta la moda trecatoare
In loc sa se ghideze dupa moda, frantuzoaicele raman tributare stilului si culorilor care le definesc personal. Femeile celebre precum Catherine Deneuve, recunoscute pentru stilul lor vestimentar, si-au pastrat intotdeauna nota de originalitate. Deborah Richard, care lucreaza in domeniul relatiilor publice pentru compania americana producatoare de imbracaminte „TSE cashmere”, considera ca femeile din Franta apreciaza individualitatea stilului vestimentar. „Ele nu vor purta niciodata hainele pe care revistele si vedetele le spun sa le poarte, ci vor alege hainele care se potrivesc personalitatii lor. Este vorba despre ceea ce simti ca este in regula si arata foarte bine pe corpul lor. Insa, mai important decat orice altceva: stilul trebuie sa para foarte natural”, a declarat Deborah Richard pentru publicatia Forbes. „Femeile trebuie sa fie propriii lor designeri”, a concluzionat Richard.
Foto: pixabay.com, Yokko.ro
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri