IN ACEST ARTICOL:
Lansat in Romania pe 25 mai 2016, Pruthya este un proiect de fashion pornit de doua antreprenoare romance care si-au propus sa creeze colectii vestimentare ce poarta am-prenta simbolurilor. Brand-ul reuneste colectii de haine fluide, lejere, cu volum, special create pentru mediul urban si care au in centru un element simbolic declinat pe piesele de imbracaminte si accesorii. Simbolul poate fi o reprezentare a unui obiect, desen, ele-ment din natura, a unei fotografii sau orice lucru care poarta in sine puterea de a fi inter-pretat si decodat de mintea umana.

Piesele vestimentare urmeaza o combinatie de linii romantice si minimaliste, cu influente arhitecturale, cu decupaje si texturi indraznete in nuante pastelate.

  • Cea mai noua colectie semnata Pruthya este inspirata de celebrele poze cu ferestrele lumii si este intitulata expresiv: Open.

”Am pornit acest proiect cand ne-am hotarat sa lasam imaginatia sa fie ghidul muncii noastre. Pruthya este un prilej de afirmare a creativitatii noastre si o imbinare a elemen-telor feminine cu cele simbolice. Mai mult, chiar un indemn pentru a deschide drumul catre vis, dorinta, libertate si curaj. Ne-am dorit sa dezvoltam un proiect inedit, iar partenerii nostri de la 1MiSHAP ne-au sustinut in acest demers”, au declarat Janetta si Madalina, fondatoarele Pruthya.

Colectia Open are in centru fereastra. Fie ca este vorba despre o fereastra simbolica sau una obiectiva, odata cu prima colectie, Pruthya lanseaza provocarea #openyourwindow catre exprimarea stilului propriu, fara bariere. Piesele vestimentare au un aer romantat fiind in acelasi timp versatile, usor de accesorizat pentru a obtine un stil urban, modern. ”Open” foloseste materiale naturale, transparente pentru o silueta ce poate fi admirata ca printr-o fereastra intredeschisa.

Numele proiectului Pruthya este inspirat de raul Prut pentru ca ambele fondatoare ii sunt vecine, acesta fiind un element de legatura aparte al lor. Simbolul alaturat brand-ului re-prezinta stilizarea unei papadii si sustine concretizarea unei dorinte.

Designerii isi imagineaza hainele pe care le creeaza purtate de femei puternice, increza-toare, elegante, care au curajul de a fi romantice intr-o lume pragmatica. Mai mult, cele doua fondatoare urmaresc sa dezvolte in jurul brand-ului o comunitate interesata de pro-duse fabricate in Romania si o legatura permanenta cu cei care aleg sa poarte semnatura lor.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri