comunicat de presa
Pentru a crea videoclipurile, Calvin Klein a colaborat cu Google Zoo, una dintre cele mai creative resurse Google, pentru a analiza căutările de top din Europa referitoare la întrebările legate de sutien. Prin această metodă de analizare a audienței, Calvin Klein a creat o serie de videoclipuri sub umbrela brand-ului, care răspund direct la cele mai presante întrebări ale consumatorilor legate de sutien, cu privire la mărimi și confort. Videoclipurile sunt realizate într-un cadru informal și prezintă două persoane care vorbesc deschis despre mărimea și potrivirea sutienelor lor. Acest format de conversație a fost ales în urma unor cercetări aprofundate efectuate cu Google Zoo, al căror rezultat indică faptul că publicul consumator rezonează și reacționează la o abordare informativă și autentică.
Videoclipurile disponibile pe YouTube acoperă toate modelele de sutien, de la cele clasice până la balconette, sau cele fără armătură și căptușeală, cele fără bretele, bralette și acum, sutienul nou lansat, dedicat alăptării. Sutienul pentru alăptare este primul accesoriu de maternitate Calvin Klein și a fost creat ca urmare a parteneriatului cu Google. Cercetările au arătat că sutienele pentru alăptare, indiferent dacă au fost cu privire la un brand anume sau nu, au avut un volum mare de căutări în Europa, iar Calvin Klein a folosit aceste date pentru a-și extinde oferta. Sutienul pentru alăptare are linia asemănătoare cu cea a sutienului bralette clasic, cupele sunt întărite și au un sistem practic pentru o desfacere ușoară, cu burete detașabil și multiple metode de ajustare pentru confortul necesar, atunci când intervin modificări ale dimensiunii sânilor și ale corpului.
#CKunfiltered: Bra Talk încearcă să interacționeze cu noii consumatori de pe platforma YouTube și să dezvolte relația directă cu consumatorul, oferind opinii de specialitate, descoperind sfaturi utile și metode de măsurare pentru ca fiecare să-și găsească sutienul optim. Această inițiativă este construită începând de la consumator în sus și este bazată pe date și informații despre consumatori, printr-o abordare pur digitală. Proiectul a fost dezvoltat cu scopul de a crea conexiuni de lungă durată cu audiențe noi și existente, pornind de la luarea unor decizii pe baza datelor adunate.
#CKunfiltered: Vă invităm să urmăriți și să explorați videoclipurile Bra Talk pe canalul YouTube Calvin Klein.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate