Pandemia a afectat grav industria de fashion, atât la nivel de producție, cât și retail. Restricțiile de circulație în vederea evitării răspândirii noului coronavirus din 2020 au dus la închiderea centrelor comerciale, principalul motor al tranzacțiilor pentru retailerii de fashion. În acest context, retailerii și-au regândit strategia de business și au migrat masiv în eCommerce, demonstrând cât de necesar este online-ul în această piață.
Totodată, pandemia a dus și la modificarea comportamentului de consum, cu atât mai mult cu cât situația economică a românilor a avut de suferit. Ce fel de îmbrăcăminte cumpără acum romanii? Spre ce branduri se îndreaptă? Ce fel de locații? Au avut de câștigat discounterii și outleturile? Dar mai ales, cât mai contează acum pentru un brand să fie sustenabil? A stopat pandemia demersurile de sustenabilitate ale jucătorilor sau din contra, le-a accentuat?
La aceste întrebări și multe altele vom răspunde pe 18 ianuarie, de la ora 11:00 la Fashion ROute: Fashion goes digital, fashion goes sustainable, conferința dedicată industriei de fashion, organizată de retail.ro și powered by wall-street.ro. Pentru a urmări conferința online te poți înscrie AICI.
Sub sloganul „Fashion goes digital, fashion goes sustainable”, Fashion ROute va aborda teme precum ascensiunea eCommerce-ului în piața de fashion, noua realitate în piața brick&mortar, necesitatea unei strategii omnichannel și a unor tehnologii care să ofere experiențe consumatorilor, alături de subiecte precum sustenabilitatea în modă, evoluția outleturilor, discounterilor și a platformelor de resale, precum și interesul tot mai mare al românilor pentru recycling și upcycling.
Primii speakeri confirmați la Fashion ROute: Fashion goes digital, fashion goes sustainable sunt: Raluca Radu, Country Manager Answear.ro, Robert Berza, General Manager Fashion Days, Elena Cobianu, Business Development GLAMI.ro și Alexandru Dincovici, Consultant Marketing Veranda Mall Online.
De ce să participi la Fashion ROute: Fashion goes digital, fashion goes sustainable:
- Vei afla insighturi relevante despre piața brick&mortar și piața online de fashion
- Vei afla strategii, parteneriate și mișcări de succes de la marii jucători din piață
- Vei înțelege cum modifică sustenabilitatea comportamentele de consum și de business în fashion
- Vei afla cum să rămâi relevant pe o piață competitivă, unde comportamentul de consum este în continuă schimbare
Fashion ROute va fi difuzată în platforma de evenimente virtuale IC Virtual Events. Pentru a putea urmări discuțiile, dar si pentru a explora platforma online, vă invităm să vă înscrieți AICI.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri